Mommy Mia Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Desperate meg - har vært gjennom dette så mange ganger før... Men etter å mista tidligere i år, er jeg så "desperat" etter at det skulle klaffe nå! Lagt ut to bilder, begge to har jeg tydet som skyggestreker.. Men hva tror dere? Må føye til at Clearblue digital sa Ikke Gravid idag - 1-2 dager før IKM! Disse andre testene ble tatt igår !
Mommy Mia Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2011 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/594509/offset/1 glemte da selvfølgelig linken !
Fru-IT Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Det er jo helt klart skyggestreker på hvertfall de to øverste testene. Litt gjenskinn på den nederste testen, så der var det ikke så lett å se noe. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet minst 2 dager før jeg testet på nytt. Er du gravid så bør den skyggestreken bli en fin og sterk strek som du kan sammenligne dagens tester med =)
NostraStoria Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg hadde ikke stolt på noen veldig utydelige skyggestreker. Hvorfor kjøper du ikke digital test der det står "gravid" eller "ikke gravid"? Virker mer som selvpining å tyde streker. Hadde tolket det som negativt resultat når du såvidt kan skimte streker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå