VeslaAnne Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Både jeg og min samboer er enige i valget ang faddere. Vi venter første barn i august, og lurer på når det er "normalt" å spørre vedkommende om man vil være fadder? Gjør man det etter at barnet er født, eller før barnet fødes? Evt når i svangerskapet? Takker for all tilbakemelding jeg kan få
snipp&snapp Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 vi spurte etter at vi hadde avtalt dåp med kirken og fått en dato
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Det haster slett ikke før barnet er født og når dåpsdatoen er satt. Å være fadder regnes som et tillitsverv, og det er svært få som takker nei til en slik tillitserklæring.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 jeg ville ventet til dåpen nærmet seg. Kanskje noen av forholdene til de dere hadde tenkt å spørre forandrer seg etter at babyen kommer?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 vi venta til etter gutten vår kom til verden og det er j glad for.. mye forandrer seg også i det sosiale.. to av mine nermeste som selv er småbarnsmødre forsvant da min lille hjerteknuser kom til verden.. da slipper du hvertfall og gjøre feil valg, og grubble på det i ettertid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå