Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Er det normalt? Alt er slørete om dagen, og det renner lite fra øynene mine.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Mine øyne er kun slørete i noen sekunder etter at jeg har brukt øyedråper for pollenallergi så kan dessverre ikke hjelpe deg. Øynene mine blir tørre når de blir utsatt for bjørkepollen... Kanskje du skulle høre med legen din. Mulig du bør bytte medisin!? Gleder meg til bjørkepollensesongen er OVER!!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Samme her! Jeg er så dårlig at jeg er på randen til å sykemelde meg. Det er altfor tungt å kombinere skole, deltidsjobb og barn nå. Har ikke lyst, men jeg har ikke energi til noe. Prioriteter jobben fremfor skole, men da har jeg null energi til annet... Er jo ikke akkurat bra. Jeg bruker øyedråper og alt selv, men her er det snakk om konstant slørete blikk! Er helt merkelig... Og jeg har superrgodt syn til vanlig, så det er rart! Må vel kontakte lege... Men er det en hastesak tror du? Hater å be om timer på dagen, føler andre kan trenge det mer enn meg...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Kanskje det er på tide med vaksinering? Men er mot gresspollen den gir best effekt. Jeg har time på sykehuset den 25 mai, jippi!!! (litt tidlig med jippi siden det tar 5 år, men lell:P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå