Gå til innhold

Dere norske som bor utenlands...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte utenlands til sommeren og jeg lurer derfor på hvilket tlf abonnement som lønner seg å ha.

Kjøper meg også ny telefon på vei ut tenkte jeg. Er det noe norsk abonnement som passer eller bør jeg finne et abonnement i det landet vi flytter til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok billigere å finne ett i landet du flytter til..

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Du må finne et abonnement i det landet du flytter til, og der bør du sjekke rundt for det finnes sikkert flere muligheter, kanskje med enda større forskjeller enn mellom norske abonnement.

Om du velger å bruke norsk abonnement, må du huske at du betaler en høyere samtalepris enn du gjør i Norge og om noen ringer til deg må du betale for samtalen fra Norge til det landet du bor i. Det kan fort bli rå-dyrt!

Når du er hjemme i Norge kan du jo bruke et norsk kontantkort slik at du slipper å slite på det utenlandske abonnementet der. Eller om du har et annet norsk abonnement uten månedsavgift.

Skrevet

Takk for gode råd! Det er så masse nytt å sette seg inn i fremover, men man finner jo ut av ting etterhvert:)

Skrevet

Skype er billigst å ring med hjem til norge, så lenge du har internett der du flytter ... Skype er gratis pc til pc og billig pc til telefon uahengig hvor du er i verden ...

http://www.skype.com/intl/no/prices/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...