Lykkekløver Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Vi skal flytte utenlands til sommeren og jeg lurer derfor på hvilket tlf abonnement som lønner seg å ha. Kjøper meg også ny telefon på vei ut tenkte jeg. Er det noe norsk abonnement som passer eller bør jeg finne et abonnement i det landet vi flytter til??
PeppaPig Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Det er nok billigere å finne ett i landet du flytter til..
Gjest ronja røverdatter Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Du må finne et abonnement i det landet du flytter til, og der bør du sjekke rundt for det finnes sikkert flere muligheter, kanskje med enda større forskjeller enn mellom norske abonnement. Om du velger å bruke norsk abonnement, må du huske at du betaler en høyere samtalepris enn du gjør i Norge og om noen ringer til deg må du betale for samtalen fra Norge til det landet du bor i. Det kan fort bli rå-dyrt! Når du er hjemme i Norge kan du jo bruke et norsk kontantkort slik at du slipper å slite på det utenlandske abonnementet der. Eller om du har et annet norsk abonnement uten månedsavgift.
Lykkekløver Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2011 Takk for gode råd! Det er så masse nytt å sette seg inn i fremover, men man finner jo ut av ting etterhvert:)
tvkrus Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Skype er billigst å ring med hjem til norge, så lenge du har internett der du flytter ... Skype er gratis pc til pc og billig pc til telefon uahengig hvor du er i verden ... http://www.skype.com/intl/no/prices/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå