Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Vet at de anbefaller morgenurin, men jeg lurer NÅÅÅ! Kan jeg få falskt svar hvis jeg tar testen nå?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Nei, du an ikke få falskt svar. Men du kan ha for lite hcg i urinen om du er veldig tidlig på vei. Men viser den postitv er den det.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Takk for svar Greia er at dersom den er positiv, er jeg nok mellom 3-8 uker på vei, er dette tidlig? Har gått på minipiller siden jeg fikk mensen igjen etter at jenta mi ble født for 4 mnd siden.... Og litt bekymra for plutselige gråtetokter og det at jeg er sliten (samme symptomene som første graviditet :S )
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Om du er 3-4 uker på vei er det muligens for tidlig å teste med kveldsurin. Men for dag som går stiger hcg såpass mye at man kan teste når som helst på dagen. Får du negativt kan du vente til mandag eller tirsdag og teste med morgenurin. Jeg hadde i alle fall ikke orket å vente.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 En stk letta HI kan melde om at hun ikke er gravid igjen i følge pinnen!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Så kjedelig. Forsvinner ikke symptomene bør du ta en ny.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Jepp, skal ta en ny hvis jeg fortsetter å føle meg like merkelig Kjedelig? Nei, nå har jeg endelig lagt bekkenløsning og premature rier bak meg (måtte ligge i ro i noen måneder) bak meg, så det blir nok noen år før jeg prøver meg på søsken til jenta mi Men ja, kjente det kriblet veldig i magen når jeg satt på badet og ventet på svar i sted! (dobbelsjekker pinnen for 15 gang hi
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Er alltid kjedelig med negativ test, men sikkert veldig fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå