Gå til innhold

Hva er det med unge jenter og falske mammablogger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Søtt.

Skrevet

Vet ikke, og jeg kjenner at jeg ikke gidder å ofre en kalori på å bry meg om det. Samme for meg hvis folk vil lage drømmeverdener, eller hvis de legger ut bilder av seg selv som små og sier at det er barnet sitt. Ingen skade.

Skrevet

hva mener du?falsk?

Skrevet

Hahahaha! Tenk å ha så mye fritid at man kan lage falske blogger.

Skrevet

Den bloggen der var værre for noen dager siden. Da hadde hun til og med kopiert teksten til siljemilf.blogg.no , men nektet når folk sa i fra til henne. Man ser jo også på kommentarene at hun prater til seg selv..

Hun har frem til nå også vært fast bestemt på at hun ville være anonym, og nektet å legge ut bilder av seg selv, barnet og leiligheten. Nå kommer det plutselig bilder av et barn som helt tydelig ikke er tatt i går..

Skrevet

Vet ikke om det med bildene, men hun skriver selv at det er bilder av henne selv som barn. Det er navnet hennes på bildene, barnet skal ha samme fornavn, men et annet mellomnavn

Skrevet

Nei, hun skriver at bildene er av barnet hennes. Les litt så kanskje du ser det selv...

Skrevet

Hva med "strekkmerkene", da? Som åpenlyst er påtegnet. På det ene bildet er det mange av dem, på det andre er de forsvunnet.

Skrevet

Bedre enn at de faktisk går hen og skaffer seg unge...tenker jeg

Skrevet

Falsk og falsk, vet ikke jeg. Men hun tar i uansett bilder med et ELENDIG mobilkamera ala sorten fra ca 2005-2006. 1 mp.

Skrevet

Om det er tilfelle er det bare trist. Kanskje hun har hatt en abort, eller har mistet. Trist!

Skrevet

Jeg vet at hele 10.klassen der jeg jobber har dette som et av prosjektene sine på skolen innenfor norskfaget. De har hver sin falske blogg - og mange av de er "unge mødre":)

Det er sikkert en av de du har ramlet over:)

Skrevet

Eh, javel? Da lurer jeg på hva for en lærer de er, og hva læringen bak det å lage en falsk blogg og utgi seg for at man er noe (og da en blogg uten mål og mening) er.

Den dagen min tiendeklassing kommer hjem og forteller at prosjektet læreren har gitt dem, i norsk, for å forberede dem til eksamen, er å lage en falsk blogg hvor de skal utgi seg for å være unge mødre, skal skolen jaggu få høre. Nei, ikke bare skolen - medier, rektor, ja, utdanningsdirektoratet.

Skrevet

Jeg hadde et sånt opplegg da jeg var i ungdomskolen. (vgs nå). Da var elevene på liksom reiser, nytt sted hver uke. Så postet de de bloggposter om reisen. Type "Nå er vi i England. Hovedstaden er London. Vi har sett på Big Ben og The Tower, her er bilde." osv. Elevene likte det kjempegodt (fordi blogg i seg selv er gøy) Og fikk masse tilbakemeldinger fra foreldrene om at de var fornøyde med prosjektet. Elevene synes det var en kjekk måte å lære om land på, og hadde lært mye om de forskjellige landene de hadde "besøkt"

Skrevet

Og hva faen lærer man av å fantasere om at man er femten år, gravid med nummer to og skrive at man stod opp klokken syv? Ærlig talt. Kan skjønne den med reisemål, men da regner jeg med at dere skrev litt om landene (språk, valuta osv.) Men det er da ingen relevans til norskfaget å skrive om at man er 14 år, har pult og nå har unge.

Dette blir for dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...