Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 etter mye bråk i flere år har jeg bestilt time til psykolog for meg selv. jeg er sliten og jeg kaster opp når jeg ser svigermor eller mottar sms fra henne. jeg skal til psykolog til fredag og da prate ut der. har da ikke sett svgerfamilien på 1.5 uke. så er ikke evigheter. og jeg vil gå å få hjelp noen ganger før jeg jeg ser de. jeg har sagt ifra til min mann at jeg trenger litt tid vekk fra dem. for å få hjelp og kunne kansje vite hvordan jeg skal klare å håndtere svigerfamilien. min mann var der forje fredag og da sa han ifra om at jeg trenger litt tid vekk fra ho. det fordi jeg blir dårlig. men det haggler inn sms, og ho ringer min mann for å ha besøk og komme på besøk. min mann har nå hvert der en gang og hatt de her en gang. jeg var da på jobb begge gangene. min mann har da med ungene til svigerfamilien og har de her mens de er her. ungene er 2 og 7 måneder. jeg nekter de ikke å se ungene våre eller min mann. min mann har sagt ifra flere ganger over tlf at svigermor må la meg være for jeg kaster opp hver gang det kommer meld. jeg ønsker ikke å gå inn på hvilke problemer jeg har med de og de med meg. men jeg ber om litt fred og blir bomba med sms hele tiden. andre sin mening. ?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Jeg ønsker deg lykke til! Håper det ordner seg. Slå av mobilen, skaff deg en ny som du oppgir til vennene dine. Det er ikke noe godt å ha det slik nei...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 jeg kan ikke bytt tlf nr. den er i jobb sammenheng. så kan heller ikke skru av. jeg håper ting kan blir bedre. men blir ikke noe lett å gjøre noe så lenge svigermor holder på slik. jeg er sliten og derfor oppsøkt hjelp. føler svigermor bare vil ødelgge meg mer.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Sperr nummeret hennes på telefonen din. Jeg hadde en eks som sendte meg meldinger og ringte til alle døgnets tider, jeg kontaktet operatøren min og fikk de til å sperre nummeret hans slik at han ikke kunne kontakte meg. Niks problem.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 tror det kan gjøe vondt verre. men kansje greit for en tid fremover. koster det noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå