Gå til innhold

Jeg har ingen ordentlige gode venninner:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to venninner som jeg har hatt siden barneskolen. Men føler at vi nå sklir litt fra hverandre. Vi har liksom ikke så mye å prate om lenger.

Ikke klarer jeg få nye venninner heller=p

lurer litt på hva jeg gjør galt, om jeg prater for mye eller om det er fordi jeg er mamma eller hva det er..

Kunne spurt de to venninnene jeg har, men de sier alltid bare det man vil høre. Man får ikke alltid et ordentlig ærlig svar.

Skulle ønske jeg hadde en ordentlig god venninne, som er ærlig og snill:) Noen andre som også har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig altså:( hvor bor du da?

Skrevet

Sånn føler jeg det også...jeg har blitt kjent med mange gjennom ny jobb men føler vel at alle har nok meg seg og sine venner...Hvor bor du??

Skrevet

Du får nye venner via ungene dine. Arranger barselgruppe, playdate, ta med ungen på turn og babysvømming og babysang.

Det er ikke så rart at dere sklir fra hverandre.. Man trenger ikke å ha mye til felles bare fordi man har vokst opp sammen.

Lykke til. Om du tar noen grep så får du nok venner!

Skrevet

Har det som deg, har igrunn ingen venninner. Så føler meg ekstremt ensom. Klarer ikke å bli kjent med noen heller.

Skrevet

Hm.. Går i barselgruppe, men jeg klarer liksom ikke helt og komme i kontakt med de. Kan jo legge til at jeg ikke er så veldig smart da=p

kanskje det er derfor ingen digger meg. Hehe..

Bor i vestfold:)

HI

Skrevet

Hei, 20:45 her. Hvorfor sier du at du ikke er så smart?

Skrevet

Jeg bor i Tr-heim så da bor ihvertfall vi litt langt fra hverandre...

Skrevet

Hehe.. Jeg er bare ikke smart. Veldig dårlige sosiale antenner, når jeg prater sier jeg mye teit. Å noen ganger "mister" jeg bare orda helt.

Kjedelig.. Kan hende det er derfor jeg ikke får noen venner, kanskje folk synes at jeg er litt rar=p hehe..

HI

Skrevet

Ja,Trondheim var litt langt=\

HI

Skrevet

20:45 her igjen. Du høres ut som meg :-/ Bor i Vestfold jeg også.

Skrevet

Oi:) sammentreff=p har skrivd litt om meg selv i den andre tråden. Les der om du vil:)

Hi

Skrevet

Hvem tråd er det?

Skrevet

Den som er inspirert av denne tråden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...