Gå til innhold

Er bootcut på buksene helt ut??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det fortsatt ok for oss som har passert 30? hehe... synes ikke jeg ser annet ute nå enn jenter/damer i åletrange jeans med smaaaaaaaale legger. Jeg synes det ser ut som man har flytebryggeføtter meg slike bukser men det skal vel være sånn.

 

Er bootcut helt ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på vei tilbake nå, så det kan du fint gå med.

 

Men jeg har vært helt gæær'n og brukt bukser med bootcut selv om det ikke har vært in, da jeg føler meg mest vel i slike type bukser:)

Skrevet

Bruk det du føler deg vel med, har alltid brukt bukse med bootcut :) uansett mote altså.. så lenge jeg har følt meg vel, så er det viktigere enn å følge moteN!

Skrevet

Slengbukser er IN!

Skrevet

Selv om det er "in" med smale jeans har ikke bootcut'en blitt borde, de har sånne bukser i de fleste butikker.

 

Jeg som har skikkelig eplefasong ser enda rundere ut med smale legger, så jeg har gått i bootcut hele tiden. Vi må jo bruke det vi kler og det vi føler oss vel i, ikke følge moten slavisk.

Skrevet

Skal visst være in igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...