Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg skal flytte et stykke unna snart og hadde håpet på en kaffe med ei bedre venninne (trodde jeg i det minste). Men hun har full kalender av trening/kaffe med den/handling med datt, så hun har ingen dager igjen å ta av... Yngste barn i huset her har hun sett hele tre ganger, han er snart året. Prøver å ikke bry meg, men kjenner jeg blir litt lei meg. Har vel lov til det eller? Syns det er litt dårlig gjort! Og jeg forstår jo hun tydelig har noe i mot meg, men da må det da være bedre å si hva faen det er og ikke være så jævla falsk når vi først treffes/prates! For da er hun SÅ hyggelig og full av forklaringer og unnskyldninger om hvorfor vi ses så sjeldent og det er jo SÅ kos og se meg og bla, bla, bla....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Ja, klart du har lov til å bli lei deg. Det er helt menneskelig å bli lei seg når man føler seg avvist av mennesker man liker og ønsker å tilbringe tid sammen med. Kanskje på tide å se seg om etter nye, og bedre, venner?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Dropp dama. Det er hun som har problemer og ikke du..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Selvfølgelig har du lov til å bli lei deg. Syntes det er dårlig gjort av henne og ikke finne tid til deg, iallefall nå som du skal flytte. Har en venninne selv som alltid sier at vi må finne på noe og blablabla, men hver gang jeg tar kontakt kan hun ikke. Det er alltid noe annet som må gjøres. Ønsker deg lykke til med flytting. Dukker nok opp en mye bedre venninne der som har tid til deg, så kan hun andre bare ha det så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå