Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Eller bare voksenselskap? Han går i barnehage, men han er ennå så liten at han ikke har fått seg lekekamerater der. De få av venninnene mine som har fått barn har enten barn som er mye eldre enn ham eller mye yngre,så føler det blir feil å invitere dem også. Hva gjorde dere på 2 årsdagen? Hadde dere både barneselskap og voksenselskap?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Hadde kun familieselskap og reste-kake-spising med venninner og deres barn dagen etter. Her i området er det ikke vanlig med rene barneselskap før de begynner på skolen.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Her hvor jeg bor er det vanlig å ha første barneselskap ved 4 år. Ikke før..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Hadde begge deler, men barneselskapet var stort sett med barn som er ett år eldre og som er barn av mine venner, men de har vært i hverandres selskap siden 1 årsdagen hennes, så sånn er den saken.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Min eldste skal ha sitt første barneselskap i år. Han blir 4. Jeg syns en toåring er alt for liten til barneselskap.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Her begynner vi ikke med barneselskap før ungene fyller 4 år, 2-åringene i barnehagen er for små til å gå alene i barneselskap. Vi har hatt bare familieselskap da ungene fylte 2 år.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 vi har hatt barneselskap helt fra første fødselsdag. Men så har vi mange venner med barn i samme alder da:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Har hatt barneselskap og voksenselskap fra første bursdagsfeiring:) Men som anonym over her (21.44), så har jegmange venner med barn på samme alder:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Vi har barneselskap MED foreldrene frem til ca 4 års alder, deretter kommer barna alene. 2-åringer kan ha masse moro av å ha bursdagsselskap selv om de er bare 2 år. Synes det er synd at dere frarøver dem det jeg! Artig for kompisene i barnehagen å komme og se hvordan NN har det hjemme, og artig for foreldrene å ta en kaffe sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå