Gå til innhold

2 år- voksenselskap OG barneselskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare voksenselskap?

Han går i barnehage, men han er ennå så liten at han ikke har fått seg lekekamerater der. De få av venninnene mine som har fått barn har enten barn som er mye eldre enn ham eller mye yngre,så føler det blir feil å invitere dem også.

Hva gjorde dere på 2 årsdagen? Hadde dere både barneselskap og voksenselskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kun familieselskap og reste-kake-spising med venninner og deres barn dagen etter.

Her i området er det ikke vanlig med rene barneselskap før de begynner på skolen.

Skrevet

Her hvor jeg bor er det vanlig å ha første barneselskap ved 4 år. Ikke før..

Skrevet

Hadde begge deler, men barneselskapet var stort sett med barn som er ett år eldre og som er barn av mine venner, men de har vært i hverandres selskap siden 1 årsdagen hennes, så sånn er den saken.

Skrevet

vi startet å ha barneselskap rundt 3 år

Skrevet

Min eldste skal ha sitt første barneselskap i år. Han blir 4. :) Jeg syns en toåring er alt for liten til barneselskap.

Skrevet

Her begynner vi ikke med barneselskap før ungene fyller 4 år, 2-åringene i barnehagen er for små til å gå alene i barneselskap.

Vi har hatt bare familieselskap da ungene fylte 2 år.

Skrevet

vi har hatt barneselskap helt fra første fødselsdag. Men så har vi mange venner med barn i samme alder da:)

Skrevet

Har hatt barneselskap og voksenselskap fra første bursdagsfeiring:)

Men som anonym over her (21.44), så har jegmange venner med barn på samme alder:)

Skrevet

Vi har barneselskap MED foreldrene frem til ca 4 års alder, deretter kommer barna alene.

2-åringer kan ha masse moro av å ha bursdagsselskap selv om de er bare 2 år. Synes det er synd at dere frarøver dem det jeg! Artig for kompisene i barnehagen å komme og se hvordan NN har det hjemme, og artig for foreldrene å ta en kaffe sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...