Bassen&Spira <3 Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Ble oppdaget ved en tidlig UL i 2009 at jeg har delt livmor, ikke hjerteformet- altså en vegg skiller livmora i to. I 2008 var jeg gravid med tvillinger som jeg mistet i uke 21 - mest sannsynlig var dette grunnen. Det jeg er ute etter er litt mer info om nettopp delt livmor, syntes det står så lite om det på nettet. Jeg var på onsdag denne uken nesten 10 uker på vei med nr to, var på UL der var det bare en tom fostersekk - ble sendt rett til utskrapnig. Hva er din erfaring? Har du operert bort denne veggen? Ta gjerne kontakt på pm. TUSEN TAKK for alle som svarer :-)
mamma-til-2 Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Heisann! Jeg har en hjerteformet livmor som hadde en skillevegg. Mistet og tvillinger i uke 21 i 1997 og hadde i tillegg 4 spontanaborter ganske tidlig i svangerskapet. Valgte derfor å operere bort skilleveggen i 2000. Har etter dette gjennomgått 2 svangerskap som endte godt, men jeg har og en svakhet i livmorhalsen så begge gangene har jeg vært snurpet igjen med cerclage som er en tråd som de surrer rundt livmorhalsen rundt uke 13 - 14. Første gang fødte jeg til termin en jente som nå er blitt 7 år, mens andre gang sviktet cerclagen så jeg fødte en gutt i uke 25, men det gikk heldigvis bra og han er nå en stor gutt på 4 år )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå