Gå til innhold

Endelig er barnevognen i hus:D


7569

Anbefalte innlegg

Idag kjøpte vi vogn! Endelig! Har stresset litt med det..så vanskelig å velge! Men det ble den første vi falt for, mountain buggy urban jungle. Er det flere her inne som har den? Lurer på om det er greit å bruke liggedelen som seng den første tiden..

Nå går tiden fort......bare 6 uker igjen.. Grue gleder meg veldig:-)

Hva slags klær kjøper folk inn egentlig? Dette er vårt første så alt må jo kjøpes..

 

Håper det står bra til junidamene og babyene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har og kjøpt mountain buggy! Hadde simo til de to andre barna, og var fornøyd med den, men grunnet ryggproblemer har jeg måttet finne en lettere vogn.

Mener du å bruke bagen som seng, eller sportsdelen?

Bagen fungerer jo fint som seng i starten, men tror jo at babyen kommer til å vokse fort ut av den, men helt i starten er det jo god plass!

 

Jeg synes det er greit med bodyer og myke bukser til babyen.Det er jo mye stilige klær, dongeri og sånn, men for babyen sin del er det jo best med myke og ledige klær!

MAn får ofte klær i str 62 av venner og sånn, så det er ofte en str som en får mye klær i!

 

Jeg har også 6 uker igjen...nermer seg veldig. Lykke til til deg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna våres også er i hus nå :) Og det er rett deilig altså :)

Vi har kjøpt/fått en tfk twinner twist duo <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med svar på innlegg altså! :-) takker for det.

Ja mener liggebagen til seng den første tiden om vi ikke får en så stor krabat at det ikke er plass..jeg ligger nemlig helt på grensen av detgrønne feltet på sf målet...lege/jordmor kommenterer det på hver kontroll at det er jammen meg et godt mål!

 

Ja enig i at best med myke løse klær så har kjøpt noen sparkebukser og bodyer i god bomull. Men det jeg lurer på nå er om det kan være smart med en tjukkere ull(?) dress..feks fra nøstebarn. Er så usikker på om jeg skal kjøpe inn noe tjukkere klær og..kan jo bli kalde dager i sommer også..

 

God søndag til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min urban jungle med mountain buggy bag i 2007. Har vært strålende fornøyd med den, og gleder meg til å bruke den igjen til babisen som kommer snart. Jeg brukte bagen til soving i starten på dagtid, det fungerte bra. Hørte at det var anbefalt med samsoving de første mnd, så til dattera mi var fire mnd sov hun i senga med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...