Galskapens overhode Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg er ikek allergisk til vanlig, men når jeg har født blir jeg veldig allergisk. Tror det er mot pollen og gress. Jeg fullammer min sønn på 4 mndr.Og denne gangen som sist ble jeg litt overrumplet av allergien. Hva slags medisiner bruker dere som også sliter med allergi?
lille sprelle Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 I den forbindelse er det "lokalmedisinering" og ikke piller som gjelder. Det betyr øyedråper og nesespray. (egen allergispray) Bruk saltvann før du bruker dette, så gir det bedre effekt. Skyll håret før du legger deg på kvelden. Kjøp "pollengardin" til soverommet.
Lille&Liten Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Er ikke nødvendigvis sånn at det bare er lokalmedisinering som gjelder. Sjekk denne linken: http://www.relis.no/Aktuelt/Arkiv/2011/Allergibehandling_av_gravide_og_ammende
tine0810 Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 jeg bruker zyrtec selv om jeg ammer, etter legens anbefaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå