Gå til innhold

ALLERGI og amming... medikamenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikek allergisk til vanlig, men når jeg har født blir jeg veldig allergisk. Tror det er mot pollen og gress.

 

Jeg fullammer min sønn på 4 mndr.Og denne gangen som sist ble jeg litt overrumplet av allergien. Hva slags medisiner bruker dere som også sliter med allergi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den forbindelse er det "lokalmedisinering" og ikke piller som gjelder.

 

Det betyr øyedråper og nesespray. (egen allergispray)

Bruk saltvann før du bruker dette, så gir det bedre effekt.

Skyll håret før du legger deg på kvelden.

Kjøp "pollengardin" til soverommet.

Skrevet

jeg bruker zyrtec selv om jeg ammer, etter legens anbefaling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...