Gå til innhold

Diskusjon mellom meg og mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i selskap i morgen til 4-åringen til broren hans. Jeg var ute og kjøpte presang til han. Fant en fin bil til 20kr på Europris som jeg kjøpte til han. Men mannen var ikke fornøyd med det! Han syns det var for billig! Jeg mener det ikke er prisen som betyr noe! Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var litt smålig av deg. Men det er bare min mening.

Skrevet

Du er så kjip at jeg tror deg ikke.

Skrevet

Greit at det ikke er prisen som teller, men jeg skjønner veldig godt at mannen din reagerer når du kjøper en gave til 20 kr til onkel ungen hans! Det er jo bare rett og slett smålig mener nå jeg....

Skrevet

Om bilen er fin og guttungen blir glad så spiller ikke prisen noen rolle, mener jeg

Skrevet

Tuller du nå?

Det verste er at jeg faktisk vet av familier som er like gnitne som deg.

Hadde en kjæreste en gang, som kjøpte et kaptein sabeltannflagg til 30 kroner til onkelungen sin til jul, og syntes det var en ganske dyr gave ?!?!

Og vil du vite hva jeg fikk i julegave av ham?

En pose SEIGMENN!!!!!

Og ja, vi var voksne.

Jeg hadde kjøpt en softshelljakke til ham.

Men tilbake til spørsmålet ditt; ja, den var gnien. Til onkelbarna sine gir man for MINST 200 kroner, dersom man ikke har veldig mange onkelbarn, eller har veldig dårlig økonomi.

Skrevet

Dette syntes jeg og at var litt smålig.

Vi og hadde en tante som kjøpte billige gaver, men da var hun student og måtte kjøpe etter evne. Nå er hun ferdigutdannet, i god jobb og tjener bra og derfor har ungene nå begynt å få finere gaver.

Men er du og mannen student og ikke har god råd så er det en fin gave, men ellers er dette smålig. 20 kroner???

Skrevet

da gir du bilen og 200 kr ved siden av på sparekontoen hans.

Skrevet

"4-åringen til broren hans"??? Barna til min manns søster og bror er MINE tantebarn, og jeg bruker ikke 20,- i bursdagsgave på de. Hvis jeg hadde funnet en fin bil til 20,- hadde jeg SELVFØLGELIG kjøpt noe annet i tillegg.

Vi bruker ca 250,- på alle niesene + nevøen vår, og jeg er fremdeles student. De bor også på andre siden av landet, så vi er sjeldent i bursdagsselskap hos de hvis ikke det faller sammen med ferier eller lignende. Maten dere får når dere er på besøk der er sikkert dyrere enn de 20,- du har brukt på gave.

Altså.. Mannen har rett!!

Skrevet

Vil minne dere alle på at det er ennda et innleg her inne der ei mente at broren henens var kjiip for han kjøpte bare skikklige billige gaver til barna hennes og da menet dere alle at dama var sytete og utakknemmlig for man skal være takknemmlig for ALLT man får nemmlig.

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143204421

Skrevet

Når det er 20 kr så er du temmelig gjerrig ja! Hadde aldri gitt noe så billig i gave til noen!

Skrevet

TAKK 18:34!Det var det jeg ville frem til! :P

Selvfølgelig kjøper jeg ikke presang til nevøen min til 20 kr! Ville bare se hva dere skrev hvis jeg snudde på det litt..

Det er tydeligvis greit for broren min å kjøpe presang til nevøene sine til 15 kr, men det er ikke greit for meg å kjøpe for 20 kr.. Her er det om å gjøre å være mest uenig med HI. Er ikke første gang jeg tester det...

HI

Skrevet

Ahhhhahahah, PRICELESS! Takk HI, du har akkurat bevist at her inne er kjerringen ute etter å ta HI uansett hva som blir sagt :P

Skrevet

Good one hi;) Ler godt her nå ja. Dette er så himmla typisk dib!!!

Skrevet

hahahaha. . .Nå ble det stille i fjøset ja :P hahaha

GENIALT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...