Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Den er norsk og litt av teksten er om "du skrur opp når du hører meg på radioen" eller noe sånt. Har ikke peiling selv og takknemlig for hjelp.... )
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Hjelper dette?http://snarset.blogg.no/1298556346_nr_du_hrer_meg_p_radi.html
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Den samme fikk jeg opp som første treff på GOOGLE. Hi - hvorfor googler du ikke istedet for å spørre? Bare å skrive inn setningen, så får du opp sangen. Erre mulig...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Unnskyld meg men mangler du noe? God gammeldags folkeskikk kanskje. Jeg googlet faktisk først, men fant ikke noe. Og hvis spørsmål her inne irriterer deg, så hold snavla og la være å svare. Hi
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Vanskelig å finne på spotify iallefall, hvis den nå er der i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Oi, HI, du må da ikke spørre om hjelp her inne!! Du kan jo finne ut av alt selv bare ved å google! Skjønner du ingenting eller? Det å spørre hva folk skal ha til middag er det eneste som er ok å spørre om her inne! HUSK DET til neste gang! Hjelpes.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 det er en apikasjon på ipone,. syng det inn...da kommer sangen opp...for de som har sånn da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå