Gå til innhold

testo/steorider fungerer visst bedre enn p-piller?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg hørt..at man kan bli" steril" i den perioden man bruker dette, og at det kan ta alt i fra dager til måneder før sædcellene fungerer som de skal etter man har avsluttet kuren.Men, er det noen som kan noe om dette her inne? som vet hvor lang tid det tar før mannen setter denne duste sprøyta i rumpa, til man blir steril? har ikke sædcellene modningstid på 74 dager eller noe slik?

fungerer de allerede modnede cellene som de skal når man setter en sprøyte, og så når man har "brukt opp de" så er det de nye som ikke fu7ngere..eller ødelegger man alle med en gang?

 

er så drit forbanna på han som gidder å gjøre dette... sjansen for å bli steril livet ut er der jo og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen svare på dette? finner lite på google..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...