Gå til innhold

Hvor mye beveger barnet deres seg etter uke 20?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er i uke 26 og barnet er mye roligere nå, lange pauser uten bevegelse, men hun beveger seg kraftig hver dag. Etter uke 23 ble hun roligere, altså tok lange pauser uten bevegelse.

 

Hvordan er deres barn:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er i uke 27 og jenta mi er ekstremt aktiv en dag og litt roligere neste, annenhver dag her altså, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteten varierer og har blitt roligere etter uke 26-27, det blir stadig mindre plass i magen. Så det jeg sier er at det er helt naturlig. dessuten kan barnet sparke innover og da kjenner du det ikke så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var plutselig slutt på spark hele dagen, tidlig morgen og sent på kvelden. Nå tror jeg hun sover over lengre tid, men kjenner kraftige spark når hun er våken.

 

Ble litt redd i uke 24, det ble så stille over tid, men har roet meg mer nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at sparkingen ikke er så ofte hos dere også. Man vet jo at man ikke skal bekymre seg og at "alt er normalt", men likevel når noen kjenner det så tydelig hele tiden og andre nesten ikke kjenner det i det hele tatt begynner man likevel å lure på om det man selv kjenner er normalt...

 

Jeg kjenner det hver dag, gjerne flere ganger om dagen, men ikke lenge av gangen. Begynte å lure på om jeg hadde verdens roligste unge (Selv om hun noen ganger slår skikkelig i fra seg).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun beveger seg hver dag, men kan være stille flere timer i strekk.

Noen ganger får hun korte raptuser, andre ganger er det mer moderat over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...