Gå til innhold

samboer chatter med annen jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok... Hva hadde dere gjort i min situasjon? Vi har et forhold som i utgangspunktet ikke er spesielt godt for tiden, vi er venner og samarbeider godt om barna, men that's it. Vi kommuniserer dårlig (krangler ikke eller noe, men snakker lite sammen) og det er dårlig med sex og lidenskap. Jeg er veldig usikker på forholdet, og ønsker egentlig ut, men tenker på barna og at han er snill og grei. Jeg ønsker er mann jeg kan snakke med, le med osv, men nok om det. Jeg har vært slem og sneket på facebooken hans det de siste mnd, og han benytter enhver kveld jeg er ute av huset til å chatte med en jente vi kjenner begge to, men ikke en venn av meg, mer bekjent. De snakker i en halvflørtende tone, litt sånn "god natt, kjekken, søta", "lenge siden vi har snakket", hun hadde en blåflekk på rumpa, han "få se bilde da" osv. De var på en fest sammen for en stund siden, da fikk han sms etterpå, jeg er sikker på det var fra henne, han lot være å svare fordi jeg var der. Hva hadde dere gjort? Det værste er at jeg på en måte er lite sjalu, kjenner at jeg driter i d, og tenker at jeg har en god grunn til å gå. Men det stikker jo likevel, og jeg blir lei meg, tenker egentlig han er den siste som ville ha funnet på noe dumt. Vanskelig å ta opp når jeg har sneket på facebook også, men hadde jo tydeligvis god grunn :/ Har lagret hele chatten deres også for sikkerhets skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du ikke er sjalu er jo et tegn på at du egentlig er ferdig med fyren...

Så hadde fortalt han hva jeg visste og sagt at dette var kroken på døra for din del.

Enten det så må dere kjempe for forholdet, gå i terapi, men uansett må jo du si at du vet at han snakker med andre damer bak din rygg.

Skrevet

Jeg hadde klikka i vinkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...