Gå til innhold

Gjerrig han broren min ass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ungene hans har bursdag gir vi de fine leker de har sagt de ønsker seg (selv om faren sier de ønsker seg klær..), når ungene våre har bursdag får de noe rask til 15 kr de har funnet på tilbud... Fks stygge klær de aldri bruker... Prøver å lære de å være takknemlig for det de får, men det er ikke enkelt! "Mamma, hvorfor får han DEN kule bilen av oss når vi bare fikk en stygg t-skjorte??"

Og han skryter over alle pengene de har i banken.. skjønner jo hvofor de har fått spart så mye da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg tipper broren din aller helst ville ha gått i birsdagen til ungene dine uten gave i det hele tatt. Noen menn er sånn. Så gjerrig!

Heldigvis er min far og bror motsatt og overøser med gaver. Men min mann er litt gnien.

Skrevet

Skjønner ikke at du orker å bruke energi på det, er deres penger og de må få forvalte det slik som de vil. Dere får la vær å bruke så mye penger på deres barn hvis det er slik at dere sitter å forventer det samme tilbake.

Skrevet

Nei det var ikke sånn ment.. Jeg lar det ikke gå ut over mine tantebarn at de har en gjerrig far heller..

Bruke energi på det? Syns ikke det var sååå slitsomt å skrive et innlegg liksom...

Skrevet

Høres ut som om han faktisk har dårlig råd, men skjuler det med skryt om hvor mye penger de har i banken fordi han har skjønt at penger er viktig for deg.

Han ønsker klær til barna fordi de har dårlig råd til å kjøpe det selv og prøver å ikke blakke seg på bursdagsgaver til dine barn.

Det er jo ikke han som pålegger deg å kjøpe dyre gaver til barna hans.

Skrevet

Vi har faktisk dårlig råd vi også, og penger og status og alt det der driter jeg i! Men han trenger ikke skryte over alle pengene sine for så kjøpe noe rask til de han er onkel til!

Og det er heller ikke dyre presanger det er snakk om. Men jeg kjøper i det minste noe skikkelig! Eldste hans ønsket seg lego, for det hadde han ikke, så jeg tråler butikkene for å finne mye lego for pengene. Han går på nærmeste sparkjøp og finner klær som ikke ungene går i. Som oftest 4 str for store også!

Klær har de tydligvis mer enn nok av, for hver gang jeg spør om de vil arve vil de ikke ha noenting, for de har så mye sier de. Og det er ikke styge klær vi tilbyr dem, men samme type som ungene deres går i..

Nei, han er rett og slett bare gjerrig...

Skrevet

Kjære vene!!

Lær ungene dine og bli glad for det de får og lær de å ikke sammenlikne gaver.

At DU velger å gi DEN kule bilen, får være deres sak. La andre gi de gavene de vil uten å måtte få kommentarer for det.

En t-skjorte er vel ikke en kjip bursdagsgave?

Skrevet

En STYGG tskjorte er en kjip gave jo...

Skrevet

Det er jo ikke sikkert onkelen synesden var stygg.

Ingen av ungene får det foreldrene håper de skal få. HI synes det er best at ungene får leker mens broren liker klær.

Skrevet

OMG...

Nei, jeg syns det er best å la ungene få det de ønsker seg, ikke det faren ønsker seg!!

Skrevet

Broren min ga ingenting til min datter i bursdagsgave. Det skjer hvert år og han har veldig god råd. Ikke ringer han eller sender kort heller.

Skrevet

Min bror ble drept, vær glad du fortsatt har din bror i live... Materiale ting spiller ingen rolle når alt kommer til alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...