Gå til innhold

Har du tv'en på hele tiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en nabo som hadde det i hele vinter, og det var omtrent som å ha på tv'en hele dagen inne hos oss rent lydmessig.. slitsomt...

Skrevet

Jeg kan godt ha på tv'en hele dagen dog uten lyd, bare for å ha den på :P

Ellers har jeg på radioen, for å ha litt selskap.

Skrevet

Nei. I dag har ikke tv vært på i det hele tatt. 3-åringen bryr seg ikke om barne-tv engang.

Når jeg er hjemme alene på dagtid i uka, slår jeg på tv i 9-tida for å se nyhetene og slår den av når nrk er ferdig med morgennytt kl 10. Under store idrettsbegivenheter står tv på stort sett hele tida ;-)

Skrevet

Jeg bruker tv'en til selskap, så den står på hele dagen...

Skrevet

Ja. Etter å ha vært enslig mor i mange år, så må en lage sitt eget sosiale selskap ;)

Skrevet

ja, er alenemamma så de eneste voksen stemmene jeg hører er fra tv'en ;)

Skrevet

Vi har hatt det før, men har skjerpet oss litt! :)

Skrevet

Ugh, nei. Radioen, derimot... p3 står på store deler av dagen.

Skrevet

TV-en er på litt når supp skal se barnetv. Forøvrig som regel et par timer etter kl. 20

Da jeg ammet "døgnet rundt" sto den ganske mye på.

Skrevet

Nei, ikke her i huset altså! Har den ikke på uten at vi ser på. Ser bare på tv på kveldene så og si.

Hos mamma og pappa står tven på konstant. De trenger ikke være i samme rommet en gang. Har alltid irritert meg.

Skrevet

Nei. Det er en skikkelig uting som gjør at jeg blir surrete i hodet. Her skrur vi på tven når vi skal se på noe. Når vi er ferdig skrur vi av.

Synes det er kjempeslitsomt å være på besøk hos de som har tven konstant bråkende i bakgrunnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...