Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Har en nabo som hadde det i hele vinter, og det var omtrent som å ha på tv'en hele dagen inne hos oss rent lydmessig.. slitsomt...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Jeg kan godt ha på tv'en hele dagen dog uten lyd, bare for å ha den på Ellers har jeg på radioen, for å ha litt selskap.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Nei. I dag har ikke tv vært på i det hele tatt. 3-åringen bryr seg ikke om barne-tv engang. Når jeg er hjemme alene på dagtid i uka, slår jeg på tv i 9-tida for å se nyhetene og slår den av når nrk er ferdig med morgennytt kl 10. Under store idrettsbegivenheter står tv på stort sett hele tida ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Jeg bruker tv'en til selskap, så den står på hele dagen...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Ja. Etter å ha vært enslig mor i mange år, så må en lage sitt eget sosiale selskap
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 ja, er alenemamma så de eneste voksen stemmene jeg hører er fra tv'en
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Vi har hatt det før, men har skjerpet oss litt!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Ugh, nei. Radioen, derimot... p3 står på store deler av dagen.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 TV-en er på litt når supp skal se barnetv. Forøvrig som regel et par timer etter kl. 20 Da jeg ammet "døgnet rundt" sto den ganske mye på.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 Nei, ikke her i huset altså! Har den ikke på uten at vi ser på. Ser bare på tv på kveldene så og si. Hos mamma og pappa står tven på konstant. De trenger ikke være i samme rommet en gang. Har alltid irritert meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Nei. Det er en skikkelig uting som gjør at jeg blir surrete i hodet. Her skrur vi på tven når vi skal se på noe. Når vi er ferdig skrur vi av. Synes det er kjempeslitsomt å være på besøk hos de som har tven konstant bråkende i bakgrunnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå