Gå til innhold

Du vet du er gravid når...


LeMaRa

Anbefalte innlegg

Leste denne tråden et sted, og tenkte kanskje det var flere inne her som hadde noe å tilføre ;)

 

Du vet du er gravid når...

 

1. ...du har lyst på alt som er av mat, men ikke har lyst til å svelge det...

2. ...du har skikkelig lyst på matrett, lager den og spiser den og blir kvalm av tanken på å skulle noensinne gjøre det igjen...

3. ...du eeelsker sjokolade, men plutselig smaker det ingenting av sjokolade lenger...

4. ...du begynner å grine av å se på luksusfellen...

5. ...tråler tv-kanaler etter program som handler om svangerskap, fødsler og babyer...

6. ...du kjenner etter tegn på at du er gravid hver dag, og ikke føler deg gravid tross tretthet, kvalme og humørsvingninger...

7. ...du blir driiit sur fordi mannen ikke klarte å få tak i merian-krydder, selv om han hadde tilbydt seg å ta handleturen for at du skulle slippe OG han hadde vært innom 2-3 butikker for å finne akkurat det krydderet... :P

8. ...resten av familien automatisk og effektivt evakuerer kjøkkenet når du mister en eller annen tom og robust plastikkboks på gulvet mens du skal lage middag, for å slippe unna eksplosjonen som følger...

9. ...du som er vant til å skryte av "festblære" og av å må på do 2 ganger i døgnet, plutselig flyr på do annenhver time døgnet igjennom...

10. ...du etter en strålende fin dag ser deg selv i speilet og møter det værste sinnafjeset ansiktet sitt klarer å produsere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver under på det FrøkenHåpefull + det med å sende samboer til butikken for å handle:-P hufffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...samme her... ;) Lengter stadig etter å kunne slappe av i fred på sofaen, men når bekkenet tvinger meg til det og jeg ligger der, så er det bare kjedelig!!! ;) Aldri fornøyd... ;) Hohoho...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....vet nesten ikke om jeg skal tørre å skrive det, men.... måtte le litt av meg selv hvertfall da jeg tok meg i å gråte av teksten på "haba, haba"! hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet du er gravid når:

*du ser en stakkars gutt på et kjøpesenter med en sjokolade-donut og tenker: KOR HAR HAN FÅTT TAK I DEN??? EG OG MÅ HA!!!

*du kjøper lakris og annet snop, og fortelle ungene at det er mamma sin medisin

*du beregner 5 min ekstra hver morgen, så du rekker å spy. Og viss du mot formodning ikke spy en morgen, lurer du på hva du har glemt å gjøre...

*du blir anpusten av å vaske klær

*du er på jobb, og må plutselig avbryte det du holder på med for å skrive med et fint navn du hørte

*du synes alle andre også ser gravide ut, inkl. den 50 år gamle kassadama på Rema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...