Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 av en eller annen grunn forfølger denne dama meg... slutt lenge før vi traff hverandre, men jeg ble kjent med henne gjennom jobb, hvor vi da fant at ut at hun hadde vært sammen med min mann.. etter den oppdagelsen var ikke kontakten like ivrig fra min side.. ( jobbet ikke sammen, men var i samme etat en periode ) hun var gravid med han, og tok abort, jeg VET hun betydde mye for han, selv sier han jo at en ex er en ex av en grunn, men dette sliter jeg virkelig med.. særlig fordi hun er en kjempe søt og herlig jente.. huff, lyst å flytte jeg nå.. vi har jevngamle unger å, så det blir vel mye kontakt som tvinges på meg... åååå jeg er sjalu som rakkern, men tør ikke si det, for han ingen som helst grunn til det sånn sett... huff, skulle ønske hun var stygg som øsj, men hun er jo vakker... dagens utblåsning=)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 ser noen har svart, men får det ikke opp=( HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Enig med mannen din, en x er en x. Så lenge du ikke har noen grunn til å mistenke noe, syns jeg du skal være glad for at en søt og herlig jente med jevn aldrene barn som dine flytter inn i nabohuset
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Hadde vel ikke vært overbegeistret, og må innrømme at jeg synes det er litt sært av eksen å kjøpe hus ved siden av dere. Men så lenge de er totalt over hverandre, trenger det ikke bli noe problem. Jeg har ekser som jeg har NULL følelser for i dag, de kunne gjerne bodd i nabohuset for alt jeg hadde brydd meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Jeg hadde ikkje likt om det hadde hvore min ex eller hans ex. Jeg hadde flytta på flekken.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Hadde du flytta på flekken? Det er jo ikke akkurat bare å byte opp fra hjemmet sitt da. Man kan jo lett bli nomade dersom man skal flytte hver gang man møter et problem. Hva hvis det er en råflott dame som bor ved siden av det neste huset, og mannen får god tone med henne? Selge-pakke-flytte igjen?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 HI min mann hadde jo trodd det hadde klikket, om jeg ville selge drømmehuset som vi har jobbet så mye med... det er ett attraktivt område vi bor, med få hus til salgs... de vet jo ikke engang at vi bor der.. kanskje jeg skal si det, hehe.. kanskje de trekker kjøpet.. neeei, jeg får vel bare vokse opp å ta meg sammen=)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 de vet ikke engang at vi bor der tror jeg=) HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 å jeg hadde blitt glad hvis eksen/mamman til bonusen hadde flytta inn i nabohuset her! vi har et kjempe forhold og hadde sluppet masse kjøring.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Jeg forstår deg, hi. Jeg var veldig sjalu før, og da hadde jeg IKKE likt om xn til samboeren min hadde blitt naboen vår! Og hun ER støgg!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 HI hadde jeg også, hvis de hadde barn sammen, da hadde d sikkert vært ett helt annet forhold.. men her er det snakk om en gammel kjæreste, som vi ikke må ha noe med
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Drit i fortiden og fortsett å bli kjent med henne om du liker henne så godt. En ex er en ex sier mannen din, stol på han. Og skaff deg ei god venninne med det samme
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #13 Skrevet 7. mai 2011 Min nabo er min manns ex, og jeg har ingen problemer med det. Ungene våre leker sammen, og vi snakkes over hekken. Men ingen av oss flyr dørene ned hos hverandre. Ex'er er ex'er av en grunn. Min første kjæreste er jeg venn med, og er den beste vennen min. Vi fant ut vi hadde det bedre som venner, og han har også blitt venn med min mann. Like mye han som ringer eller finner på ting med han som meg. Ingen av oss er sjalu. Vi har vært åpene på dette fra dag en, og ingen spm er for dumme om vi lurer på noe.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #14 Skrevet 7. mai 2011 Hadde flytta på flekken og pengane er det ingen problem med. Har 1,5 mil i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå