Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Kom over en blogg der ei jente fikk barn som 15 åring, nå ca et år senere er hun gravid igjen.. men får ikke lov å beholde barnet i magen.. Ingen måte å henge ut noen her.. Men hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Heftig situasjon. Men ingen kan vel tvinge henne til å ta abort?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Neida, men barnevernet syns ikke hun skulle beholde så hun skal adoptere bort barnet.. (Ifølge henne selv, på bloggen.)
malingus Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Uff stakkars jente! Tragisk situasjon. Selv tviler jeg på at jeg hadde klart å adoptere bort mitt eget barn. Föler med henne.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Så lenge hun klarer å ta seg av barne, kan ikke BV gjøre noe som helst. Men det hindrer den ikke i å gi råd. Å forresten, så kan man ikke adoptere bort barn på samme måte her i Norge som i USA. Her i Norge må et som blir gitt bort ved fødsel være i fosterhjem i minst et år før det kan adopteres bort, og da må moren skrive under på at hun vil det. På et hvilket som helse tidspunkt så lenge moren ikke har skrevet under på adopsjonspapirene, kan hun kreve babyen tilbake så lenge den ble gitt frivillig
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Hun er bare 9 uker på vei? Er det ikke enklere å ta abort da? Hun ser jo likevel ut til å ta lett på det at hun ikke får lov til å beholde barnet...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Tenker at man ikke behøver å være rakettforsker for å skjønne at den bloggen er oppspinn fra ende til annen. En ungjente som har litt for mye fritid og fantasi. BV tar ikke sånne avgjørelser når hun 9 uker på vei, og ikke bare uten videre. Men uansett, det er jo bare oppspinn alt sammen.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 Så søte dere er som faktisk gidder å tro på det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå