Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Leste et innlegg om en som vil ha noen med i sine fantasier, så det jeg lurer på er om noen har lyst til å ha sex med mannen min uten at jeg er med? Han har ikke hatt sex med andre enn meg og derfor vil jeg gjerne at han skal ha det med min samtykkelse. Vi er begge utlendinger. Han har brunt hår og brune øyne og er veldig pen altså. Hvis du har lyst så ta kontakt med meg på [email protected]
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Jeg er ikke interessert, men mannen min tilbyr seg å ha sex med deg....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Jeg liker ikke at han synes at jeg er den beste dama i verden bare fordi han ikke har hatt sex med noen andre. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 hahaha, men vil du at han eventuelt skal like MEG bedre??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Ja kanskje han gjør det. Jeg vil gjerne at han skal vite at jeg ikke er den eneste.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Gubben her sier han kan ta en runde med mannen din. Vise han at det finnes andre i verden enn deg
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Det er ikke min mann heller, men han sier seg villig til å ta en for laget hvis det skulle gjøre din mann mer erfaren. 20:42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå