Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Hva skjer med bloggen da? Ikke noe nytt på snart en måned... Nesten noe bipolart over det hele hvor manisk fase = hyppige innlegg, mens depressiv fase = 0 innlegg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har også lurt på hvor hun har blitt av, men å spekulere i en psykisk lidelse er vel bittelittegranne på trynet HI???
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Hun svarte for litt siden at det har skjedd mye den siste tiden! Mye negativt kanskje?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Bloggen har noe bipolart over seg, ikke forfatteren! HI
Blabb00 Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Nei, men! Kjære dere.. Dette er vell ikke noe å spekulere over. Hun kommer tilbake med bloggingen når hun er klar for det Det blir vell ikke bedre om folk sitter med spekulasjoner om hvorfor hun ikke blogger.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Det har vært spørsmål om det her inne tidligere. Da svarte hun at det hadde skjedd noe i familien og derfor måtte hun prioritere dem nå og da fikk bloggen vente. Trenger vel ikke å lage storm i et vannglass av den grunn?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Har det slått deg at ikke alle er her hele jævla tiden og av den grunn ikke har forutsetninger for å få med seg hver eneste meddelelse som finner sted her inne?!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Selv om du mener at det ikke er noe å spekulere over, er det likevel slik at du ikke kan forbeholde deg retten til å diktere andre!
Villa Perlesukker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Etter å ha vært gjennom en utrolig tøff tid hvor vi trodde vi skulle legge alt bak oss ble det påske og ferie. Jeg tok meg velfortjent 2 uker fri. Så ble jeg selv syk. Så fikk jeg vite at en av mine nærmeste har fått kreft. Oppi dette sliter vi på bloggen med en teknisk greie og vi skal sansynligvis over til en ny "hoast" Så ja jeg har ikke blogget på flere uker og i starten hadde jeg dårlig samvittighet for det men nå har jeg funnet ut at jeg blogger når jeg føler for det. Jeg er selv utrolig sliten og har det faktisk kjempetungt med dette og synes det er veldig lite passende at dere snakker så stygt om et menneske ....dvs meg og en blogg når dere ikke kjenner meg privat.
ellen-propellen Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 Kjære Villa Perlesukker For din egen del,så husk at dette er ett anonymforum. Ikke la anonyme hønsehuer her inne trekke deg ned. Hev deg over det,du er større enn dem:-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Litt nærtagende, AB? Ingen her som har snakket stygt om deg, kun lurt på hvorfor det er lite liv på bloggen din...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #13 Skrevet 7. mai 2011 Hev deg over det Villa Perlesukker! Jeg har akkurat oppdaget bloggen din og koser meg foreløpig med å prøve ut en del av dine eldre oppskrifter. Vurderer brownies med dumlekrem i morgen... hehe... Men gleder meg til du er tilbake med mer!'
Villa Perlesukker Skrevet 9. mai 2011 #14 Skrevet 9. mai 2011 Nei jeg er ikke nærtagende. Jeg sier bare at jeg reagerer på ordbruken til HI. Det er lett å si etterpå at det dreier seg om bloggen men bak bloggen står det også et menneske. Så kritiserer du bloggen så kritiserer du automatisk også meg. Men ok jeg har forklart meg og kommer nok til å forklare meg på bloggen ila denne uken også. For de som har fulgt bloggen fast så her de også helt sikkert fått med seg hva som har skjedd for jeg har vært nokså åpen om det. Og så har jeg også sagt at jeg blogger når jeg føler for det og vil aldri unnskylde meg selv for IKKE å blogge.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #15 Skrevet 9. mai 2011 Det ser jo ut som om du har en voldsom kakeproduksjon i perioder, så da er det klart man lurer litt når det blir så rungende stille som det har vært i det siste - blir rent bekymra, jeg! Takk for en fantastisk blogg - særlig for oss som baker to ganger i året og trenger trinn for trinn instruksjoner. Ønsker deg god bedring og håper alt ordner seg! Klem
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #16 Skrevet 9. mai 2011 Beklager, men her er mener jeg at du må kunne sies å være nærtagende, Villa Perlesukker. "Kritiserer du bloggen så kritiserer du automatisk meg", sier du. Vel, da skal du lese en gang til. Det eneste som står er at det har vært stille, spørsmål om hvorfor og poengtert at det har vært hyppige innlegg og deretter ingen innlegg. Konstatering av reelle fakta, ikke kritikk. Alle har ikke fått med seg hva som har skjedd, så må man være her inne daglig eller være påmeldt nyhetsbrevet ditt for å vite det? Jeg sjekker bloggen din hver dag, men er ikke på face overhodet, her inne daglig eller påmeldt nyhetsbrevet ditt. Dersom det var dumt at jeg etterlyste deg, beklager jeg det. Jeg beklager også at du tok det som kritikk, da det ikke var ment slik. Lykke til videre med ditt, Villa Perlesukker!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #17 Skrevet 9. mai 2011 Du blogger når du føler for det, sier du. Hva ønsker du da å oppnå når du oppfordrer folk til å følge deg og skrive seg på nyhetsbrevet ditt? Du skjønner ikke at ved å markedsføre seg så voldsomt som du har gjort, skaper du også en viss forventning om at du tar det seriøst?
Villa Perlesukker Skrevet 10. mai 2011 #18 Skrevet 10. mai 2011 Akkurat nå har mamma fått kreft og DET er det jeg tar seriøst. Jeg kommer også til å be om at denne tråden slettes. Synes den rett og slett er smakløs.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #19 Skrevet 10. mai 2011 At det har vært stille på bloggen er på ingen måte det eneste som sies i innlegget: "Nesten noe bipolart over det hele" Dette er ingen konstatering av "reell fakta". Det er mulig det ikke er ment som en kritikk, men det er en antydning om psykisk lidelse. Selv om det i ettertid er lett å gjemme seg bak at dette utsagnet bare var ment om bloggen, må du tenke på hvordan dette blir oppfattet av leseren. Jeg oppfattet det som en antydning om bloggforfatterens pyskiske helse, og jeg skjønner godt at hun oppfatter dette som et utsagn om henne selv og ikke bloggen. ikke VP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå