Gå til innhold

Jeg tror alle menn er i stand til og voldta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare fysisk, men også psykisk..

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ser jeg bort på mannen jeg er gift med, og tenker, nei, ikke alle menn er i stand til å voldta, selv om de redskapen til det.

Skrevet

Hvordan i alle dager voldtar man noen psykisk!?

Og nei - jeg tror overhodet ikke alle er "i stand til" å voldta. Hvorfor i all verden tror DU dét..?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke!

Skrevet

BULLSHIT!

Du har nok vært gjennom litt mange dårlige menn i tillegg til å ha sett "menn som hater kvinner" litt for mange ganger. Det finnes virkelig flotte mannfolk som ALDRI vil være i stand til å voldta. Majoriteten av mannfolka faktisk....!

Skrevet

Er du helt teit eller 10:11? Er ikke snakk om å voldta noen psykisk, men å være i psykisk stand til og kunne voldta!

Skrevet

Sett det helt på spissen.. Jeg tror ikke alle menn er i stand til og overfallet og voldta. Men hvis en mann blir "teaset" nok, osv..

Så tror jeg det kan skje. Jeg har ikke sett "menn som hater kvinner",

men ja, jeg har vært borti menn som ikke har hvert snille.

Å jeg ser det rundt meg overalt, ekle mannsgriser som bare tenker på sex...

Hi

Skrevet

Du burde skaffe deg proff hjelp. Det må væres litsomt å leve med et så forkvaklet menneskesyn som det du gjør.

Skrevet

Beklager HI, en person som ikke er i stand til å skrive en eneste setning uten en grov feil i norsken (med mindre du har dysleksi), kan jeg bare ikke ta på alvor.

Både det du sier, og måten du uttrykker deg på, får meg til å tenke at du er dum.

De aller fleste menn er *fysisk* i stand til å voldta, men svært få er psykisk i stand til det.

Skrevet

Tja... under "rette" omstendigheter så...

er jeg til en viss grad enig med deg.

Det er jo bare å se til soldater, som blir helt fucka i hodet av belastningen det er å være i krig. Helt normale, mentalt friske ungutter som gjør de mest grusomme ting, ikke bare voldtekter men mye annet dritt også. Skyter sivile familier med kaldt blod, vi har sett flere eksempler på det.

Så ja, under gitte omstendigheter tror jeg de fleste mennesker er i stand til å gjøre grusomme handlinger.

Skrevet

Nei, det tror jeg absolutt ikke.

Skrevet

Jeg vet med sikkerhet at ikke alle menn er i stand til å voldta.

(Og det er bare et fåtall av soldater som oppfører seg sånn, og spør du meg var de ganske fucka i utgangspunktet)

Hilsen mann (som også har vært soldat)

Skrevet

Dersom det er sant, så er vel alle kvinner også i stand til å voldta. Alle er kanskje i stand til å misbruke barna sine også da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...