Trultetryne Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 samboeren min er faktisk hjemme for en gangs skyld! Hehe Har testet siden tirsdag (billigstav) og har hatt svakt positive tester fram til i går, i dag tidlig var den knallpositiv Da er det vel bare å kjøre på da? Må si at vi la inn aksjer både i går kveld og kvelden før, så kanskje vi har klart det allerede?
Engodmagefølelse Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Så bra for dere!! Sjansen er jo størst om sæden er der før egget løsner men bare å kjøre på nå! LH stigning som de testene måler skjer jo gjerne 24-36 timer før egget kommer ned, men siden du har hatt "halvpositive" noen dager kan det jo være det allerede er på vei:) Tester du vanligvis morgen? Jeg har ikke truffet med de testene der en eneste gang, men kan hende jeg tester på feil dager.. Dessuten sparer jeg kanskje litt mye på de siden jeg til nå har brukt digitale tester (får 30% på de på jobben, men dyre nok likevel). Krysser fingrene for deg! Ha en fin dag:)
Trultetryne Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har testet enten på natt (har ei frøken som våkner 3.30 nesten hver natt..) eller tidlig morgen. Det er første gangen jeg bruker disse testene, har bare brukt cb-digital før.
Nutte87+ februar spire! Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 jeg testet positiv med CB digital på torsdagen, så ble jeg insiminert på fredagen. De tok ultralyd og da hadde egget sluppet bare noen timer før jeg ble insiminert og slimhinnen var perfekt =) Så får håpe det går denne gangen =) Men jeg testet kl 07 vær morgen. Og de har alltid slått ut "riktig". Så om det ikke går nå heller så fortsetter jeg å bruke CB digital =) men er bare å prøve nå! kan hende dere er heldige denne gangen! Masse lykke til =))
Trultetryne Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2011 Masse lykke til du også! Jeg krysser fingrene for deg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå