Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Min mann blir snart 35 år, og jeg aner ikke hva jeg skal gi til han? Noen som har noen geniale forslag???. Har liksom lyst til å gi han noe som han kan huske, og som han kan ha glede av.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Hvilke interesser har han da? Og hvilken prisklasse? Kan opplevelser være noe? F.eks: Fallskjermhopping Sitte på med rallykjører Klatrekurs
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 På Bianco har de masse kule herresko for tiden, ca 800 kr. Det skal jeg kjøpe til min mann :-) Hvis du vil gi noe mer personlig, har de en smykkeserie hos gullsmeden som heter Bjørg eller Britt eller noe sånt. Røffe smykker med tekst på, skikkelig kule. Koster vel sånn 500.1500 kroner.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Interessene hans er fotball, tekniske duppeditt-ting, mat ( som i å lage mat). Tenkte fra 700-800,, og opp til 2000-2500.... Kommer litt an på hva jeg kommer på??? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå