Gå til innhold

Svak positiv test i dag :)


li84

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her... Tegnene er der, så regner med at det svake positive resultatet er riktig :) Hadde den vært negativ ville det vell kun vært 1 strek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! (tror jeg). Tok en test til dagen etter og den var også svak positiv. Kanskje en liiiiten tanke sterkere farge. Men må få tatt en på helsestasjonen før jeg tror 100% på at jeg faktisk venter nr. 2 :) Satser på i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min første test som jeg tok i går søndag, var det også én svak strek og en sterk en... Tok en ny en i dag, bare for å være helt sikker... Og da var det ingen tvil:) Så du, som jeg, har nok baby i magen :D Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ingen baby i magen mer :/ Tok en 3. test i dag og da var det bare så vidt at man kunne skimte en strek. Måtte se nøye etter for å se den i det hele tatt... Og rett etter at testen var tatt begynte jeg å blø. Har blødd hele dagen, akkurat som mensen men bare litt mer vondt... Skal til legen på torsdag for å sjekke at det ikke er mer der inne... Men gratulerer til deg :) Får prøve på nytt neste mnd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...