Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Jeg tok en avgjørelse om ikke å amme da jeg fødte forrige onsdag, fikk to tabletter på sykehuset for å stoppe melkeproduksjon. Nå, halvannen uke etterpå sitter jeg med spreng og har blitt våt på genseren... What??? Har ikke stimulert noe, har heller ikke vært flink til å gå med bh hele dagen (får vondt i magen av trange bh'er!), men det skal vel ikke ha noe å si? Noen erfaringer der ute?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Er det virkelig ingen som har vært borti dette før? HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 99% av kvinner velger å forsøke å amme barna sine. 1 % gjør det ikke. Noen kan ikke og svært få vil ikke. Det er kanskje ikke så mange som har erfaringer med dette, iallefall ikke "komplikasjoner" ifm å stoppe normal melkeproduksjon på et stadie der melken skal komme.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Ta kontakt med sykehuset eller legevakt for å få fler tabletter, du har fått for liten dose.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har hatt melk i snart fem år nå. Har tatt 3 kurer (parlodel) for å bli kvitt melken, men det funker ikke. Det er bare sånn det er.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 14.23: jeg har ikke fått til amming på mine to eldste barn og valgte dermed denne gangen å ikke gå på smellen og skuffelsen og smertene ved å prøve pånytt. Så dette er ikke noe jeg har fått for meg, selvfølgelig er det gode grunner til å velge dette bort. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå