Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 jeg bare lurer på om jeg er perfeksjonist! hehehe...hvordan ser det ut i huset deres? Vårt: polert glassbord med hvit duk og friske blomster, "blåst" kjøkken, blåst gang, blåst bad osv osv osv...til og med tenkt å vaske blomsterblad:P
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 nææ blåst er det vel ikke men ryddig og rent. stue ryddig med blå duk og hvitveisbukett fra svigerfar kjøkken sånn passelig(ser det ikke herfra uansett) gang litt sko og sekker bad nyvaska av mannen i dag faktisk
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Du høres perfeksjonistisk ut, men hvis du og din familie trives med det, er det vel ikke noe problem. Huset vårt er som regel ganske bomba, jeg har vanligvis viktigere og/eller hyggeligere ting å ta meg til enn å rydde og vaske (sitte på DIB er ikke blant disse tingene, egentlig). Men forbanner meg selv når jeg må ta skippertak hver gang vi skal ha besøk :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Hos oss er stå nå at det ligger en dinosaur på tv bordet. Det ligger et 17.mai flagg på spisebordet. Samt en. Tom peanut pakke. En tom mugge, samt fem. Halvfulle glass etter sen middag. Hustelefonen ligger der, samt en tapet kniv mannen i huset har lempet fra seg. En saks, tørkerullholderen står fremme, og panneunderlaget står fremme enda. På kjøkkenøya står salatbollen med rester fremme, smøret står fremme, en tom vin flaske. Støvsugeren står i en krok. Det står et par joggesko bak sofaen, i størrelse 27. På den andre sofaen ligger det en liten pynte veske som minste sikret har fylt med alt mulig tull, og en bok jeg leste for jenta mi og venninna hennes nå i ettermiddag. Mannen i huset vaska gulvene i går, og kjøkkenet. Mye står fremme på kjøkkenet da vi har laget mye mat, og det har vært mye oppvask. At gulvene er relativt ny-vaska skulle ingen ha trodd. Det er sand og smuler, og en barbie bikini slengt til siden. Bad og toalett er blitt grundig skrubbet i dag, samt at jeg har vasket i andre etg. Og ned trappa og gulvet i gangen. Men nå flyter det med sko, jakker, luer og kjeledresser. Vi har det rent nok, og det kommer seg nok når vi får kjørt en oppvaskemaskin igjen når vi skal legge oss.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Rot, definitivt! Må bli mye flinkere til å holde det ryddig slik at det blir enklere å vaske. I skrivende stund burde jeg egentlig vasket badet mens babyen sover, imorgen får vi gjester på besøk. Min bursdag og jeg har bestemt meg for å våke over for å bli ferdig med vaskingen. Men huff.. Hva om barnet våkner når jeg nå starter så altfor sent.. Hun våkner jo uansett om tre timer.. Æsj, nå babler jeg bare tull. Men nei, her er det dessverre rot. Holder stua ryddig, men soverom kan bli litt fullt av klær, samme med badet. Når jeg vasker prioriterer jeg alltid badet og kjøkkenet først, deretter soverom.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har gitt opp å ha det ryddig, for om jeg er ute av huset en halvtimes tid ser det ut som ett bombenedslag om ungene har vært hjemme. Men så lenge det er rot som lett kan ryddes og jeg vet det er rent under er det helt greit for meg. Strøkent kommer jeg aldri til å ha det før ungene flytter inn. Jeg er oppvokst med en mor som skal ha det strøkent, men syns ikke det var like viktig å vaske. Ikke at det var skittent, men hun var i overkant hysterisk når det kom til å ha det strøkent. Så det har vel litt med at jeg heller vite at det er vasket og fint under rotet. Fire unger og lite hus gjlør at huset fort ser bombet ut, men 10min rydding så ser det straks bra ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå