Gå til innhold

om barna dine våkner om natta og vil ha mat..

Anbefalte innlegg

Skrevet

får de det?

Her i "hus", får man ordne seg mat sjøl (eldre enn 10).. om man ikke spiser før klokken 20:30.. får de heller ikke lov å spise senere.

Og om de så gjør så møter man på en sur pappa med alkoholen i hånda... og det er også ganske stor risiko på når å bli vekt klokken 3 på natten, om en av foreldrene tryner..

Dette er det man kaller virkeligheten, for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en gang til....?

Skrevet

tja, kanskje?

Skrevet

Mine barn sover om natta, de. Selv med eller uten mat før kl 20.30. De trenger da ikke mat etter det. Og jeg har kun barn som er over 10 år. De har sovet hele natten fra de var babyer.......

Hvilke barn over 10 år vekker foreldrene kl 3 på natten for mat????

Hva din mann gjør, er en helt annen sak. Hvorfor er du sammen med ham????

Skrevet

hæ?full eller? er vel ingen unger som spiser på natta? skal vel helst ikkemøte fulle fedre heller?

Skrevet

Jeg har vurdert det og kommet frem til at ja, vi kommer til å kjøpe en ny ørn før jul ihvertfall.

Skrevet

Ikke klart nok?

om dine barn våkner om natten, og vil ha mat..gir du de mat?

Så blir det skrevet at: der må man lage seg mat sjøl, eldre enn 10 år. og det er en grense på kl 20:30, om man ikke spiser innen den tid, får man heller IKKE lov å spise etter det.

Og om de gjør det møter de på en far som har alkoholen i hånda, og de kan fort bli vekt av at en av forelderene tryner, akkuratt pga : alkoholen.. full?????

Skrevet

Er din mann så beruset hver natt, at han går på tryne hvis han blir vekket? I så fall er ditt minste problem unger som er sultne om natta.....

Skrevet

Jeg går ut fra at du er et av barna i dette huset, og ikke moren?

Skrevet

..sukk, skulle ønske folk gadd å forsøke å forstå hverandre litt mer her inne.

Jeg lurer på om ikke HI enten er et av barna i huset, eller en veldig frustrert voksen mor. Uansett tror jeg hun forsøker å si at hun vil ha hjelp, og de lite forståelsesfulle svarene hun får her inne, inspirerer henne nok ikke til å fortsette med å si ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...