Gå til innhold

Skuffet over at ingen husket bursdagen til barna mine igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvillingene på 6 hadde bursdag idag og nok en gang var det ingen kort, telefon eller gave fra tanter og onkler. Jeg har tre søstre mens mannen har en søster og en bror. Er dette vanlig i andre familier? Alle har god råd. Jeg gir alltid en gave og et kort til mine nieser og nevøer. Trenger ikke å koste så mye, men jeg er opptatt av at de skal få noe de blir glad for. Sårt at de alltid glemmer mine små

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår jeg godt, si det til de! Klem.

Skrevet

Trist! poden har bursdag neste søndag, og idag kom det pakke fra en gamletante i posten... Men det spørst om min bror kommer på det selv, ev at min mor har ordnet opp og gir gave fra han.... noe jeg tror har skjedd flere ganger enn hun vil innrømme!

Skrevet

Har dere invitert til selskap da? Det ville jo vært en meget naturlig ting å gjøre.....

Skrevet

vi inviterer til selskap til alle ungene, og det blir gitt etter evne og noen kommer altså derfor bare på besøk å gratulerer! vi er alle veldig glade for at kjærlighet innad i familie og vennekretsen ikke har en pris i kroner og ører!

Skrevet

Vi bor i forskjellige deler av landet så selv om de er bedt skjønner at at de ikke kommer i selskap. Synes uansett det går an å huske tantebarna.

Skrevet

Vel, hvis du hadde lest det jeg skrev hadde du sett at vi ikke hadde hørt noe som helst. En telefon eller et kort hadde vært minst like mye verdsatt som gave.

Skrevet

leste det, og forsto hva du mente, og støttet deg med å si at slik har vi det ...

men for all del, ta dt negativt opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...