Gå til innhold

Men hva er greia med å utvide øreflippen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, seriøst. Estetisk? Smerte? Praktisk?

Jeg skjønner det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med og ha vanlig hull i ørene da?

De fleste synes at det er fint, akkuratt som at jeg synes det er fint med utviding i øra.

Skrevet

Utviding av øra? Høres vondt ut. Hvordan foregår det?

Skrevet

Det var ikke kritikk altså, hvis det var det du trodde.

Jeg bare virkelig lurer. jeg tenkte at det kanskje var en "greie" i forhold til smerte eller noe slikt.

Jeg syntes ikke det er åpenlyst at det er det samme med en kjempestor øreflipp som det er med en liten pyntesak i øret. Det hullet syntes jo ikke om man ikke har noe i det.

Men altså, det var ikke kritikk

Skrevet

Jeg tror de putter inn større og større ringer, sånn at hullet blir større og større. Har sett bilder av folk med øreflipper ned til skulderene:)

Skrevet

Ja, man putter inn større og større ringer. Gjør kanskje vondt om man skal ha veldig store, men om man skal ha slik jeg har så gjør det absolutt ikke vondt.

Skrevet

Jeg syns det er pent :o)

Har det dessverre ikke selv, siden mine forbaskede flipper ikke liker å bli tatt hull i.

Men hva er greia med å henge seg opp i andre menneskers utseende?

Skrevet

Jeg henger meg ikke opp i andres utseende. Det var et ærlig spørmål fordi jeg ikke visste hva grunnen var. Jeg skulle kanskje ha slengt med et smilefjes i teksten min.

Jeg har ei venninne som er full av selvpåførte arr og greia med det (for henne)er smerte..Hun har de ikke fordi hun syntes de er så pene men vil ha de som et bevis på smerte.

Jeg spurte henne også om hvorfor hun påførte seg selv arr (hun er ikke selvskader) om det var fordi hun syntes det var pent eller om det var noe annet. Hennes grunn var at de var bevis å smerte. Og hun syntes overhode ikke det var rart at jeg spurte. Tvert i mot er hun stolt av arrene sine og glad for å kunne fortelle om hva de betyr for henne.

Er det virkelig ikke lov å være nysgjerrig på ting man ikke kan noe om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...