Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 bli mor både i tenårene, tyveårene og tredveårene! Og alle med 3 med samme far
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Fikk første når vi var 19 år, 23 og 25 så 33 år og 34 år og nå nr 6 i en alder av 38. ALLE med samme pappa og vi bor sammen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 mareritt? Så koselig tenker jeg, heldig er du
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Takk takk:) jeg gleder meg! er ikke alle unt å oppleve å få barn i tre forskjellige tiår HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå