Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Jeg går på aap og har gjennomført et avklrings/jobbsøk kurs gjennom nav. konklusjonen er at det beste for meg var å søke omskolering og det har jeg gjort. Denne "skolen" jeg har gått på har holdt kontakten med nav og nav har brukt skolen som en mellommann i forhold til kontakt med meg. Tungvindt men greit nok. Nå venter jeg på avklaring om jeg får omskolering eller ei og samtidig har jeg fått et kursbevis på at jeg har gått på denne "skolen". Men ingenting er jo skjedd, jeg har ikke fått svar på hverken det ene eller det andre. Kvier meg skikkelig for å kontakte nav for det er så mye om og men med de og jeg har fått skikkelig telefonangst. Det er nå sikkert 4 mnd siden jeg søkte om omskolering i førsteomgang. har fått aap i ett år, men mister jeg det om jeg ikke får omskoleringen, jeg skulle jo ha vært i et tiløtak med det er jo avsluttet så nå gjør jeg ingenting...bare venter og holder på å bli sprø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå