Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Tja...da jeg fikk gutten min og var vel plassert på barselavdelingen og hadde vært der noen timer, kikker en pleier inn til oss på nattrunden sin. Jeg spør henne om ikke bleia til min nyfødte må skiftes, og hun ser rart på meg! Jeg tenkte ikke engang tanken at det var MIN "jobb"!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 hehehe den var god:P har ingen som jeg kommer på egentlig....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Tja ... Hele sporten jeg driver med er rar eller er det helt naturlig å plukke opp plasthylser med en bambuspinne, stable tomme isbokser på tønner, putte skitne sokker i munnen, sprekke ballonger eller flytte en kopp fra en pinne til en annen, alt på hesteryggen? Ellers syns jeg at jeg føler meg ganske rar når jeg bare må gå hjem fra biblioteket fordi jeg ikke klarer å lese mer før jeg har fått av meg buksa. (Ja, jeg leser best uten bukser.) Tror universitetsinnspurten hadde blitt mye vanskeligere hvis jeg ikke hadde hatt et krypinn for meg selv Men dette er ikke ting jeg har gjort, bare ting jeg gjør ... Hmm. Skal komme tilbake når jeg kommer på en virkelig rar enkelthendelse
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 det rareste jeg har gjort er at pierca meg sjelv i brystvorten med en kanyle. Funka bra men blødde som faen....hehehe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 ikke meg men noen tidligere kompiser av den kriminelle typen... for12-15 år siden drev de å tok seg inn steder og brøt opp spilleautomater.mens de var inne på et kjøpesenter på natta så møter de jaggu 3 andre gutter som hadde tatt seg inn av samme grunn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå