Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Idag skal jeg skryte litt over min kjære datter på strax 18 mnd.. Hun er.. * Verdens peneste og søteste * Blid som dagen er lang, selvsagt med unntak * Hun er kosete og snill med alle * Hun er så utrolig smart, og hun kan rundt 20 ord, kan også si små setninger, som feks " Se pusen ".. * Hun forstår ekstremt mye! Hun har vært med meg på do noen ganger, og dersom vi leker, og jeg sier " Tørke rumpen da ", så tar hun det klesplagget som er innen nærmeste rekkevidde, og tørker seg slik som jeg gjør det, hehe.. * Hun spiser bra, sover bra. * Hun er veldig flink å leke alene så mammaen får lese litt til eksamen * Hun er trygg på andre, og er så utrolig sjarmerende! * Hun har verdens peneste øyner, stoore og knall blå * Hun lærer kjempefort, og er veldig empatisk virker det som.. * Hun lærte seg å åle, krabbe og gå på under 4 mnd! Kan holde på sånn i evigheter, men jeg tror jeg avslutter med å si at hun er PERFEKT <3 Vil dere også skryte?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg er så heldig å være mor til verdens herligste gutter.Ulike som dag og natt.Og høyere elsket enn noe annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå