Gå til innhold

Hvor mange er vi med termin siste dag i juli 11?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har termin 28.07. Håper veldig det ikke blir 31.07 for da har nevøen min bursdag, dessuten håper jeg det ikke blir et augustbarn for har liksom innstilt meg på juli, men vi får nå se ;)

Formen er faktisk rimelig grei, bekkenløsninga har blitt bedre etter at jeg trappet ned på jobb, jobber nå 50 % og det er digg :)

Jeg er forresten overhodet ikke klar føler jeg, håper jeg blir litt mer klar de neste ukene... :)

• 3 uker senere...

Jeg har også termin 28.juli og ser for meg at d kan bli en augustbaby desverre... Gikk 8 dager over med førstemann og legen har allerede bedt meg sjekke om jm er på ferie rundt termindatoen min i tilfelle jeg må henvises til overtidskontroll på sykehuset... Håper av hele mitt hjerte at jeg slipper å gå over tiden men må jo prøve å forberede meg mentalt til d etterhvert.

Jeg har også termin 28.juli og ser for meg at d kan bli en augustbaby desverre... Gikk 8 dager over med førstemann og legen har allerede bedt meg sjekke om jm er på ferie rundt termindatoen min i tilfelle jeg må henvises til overtidskontroll på sykehuset... Håper av hele mitt hjerte at jeg slipper å gå over tiden men må jo prøve å forberede meg mentalt til d etterhvert.

Annonse

Jeg har termin 30 juli :) Augustbaby gjør ingenting da vi har ei augustjente fra før, men hun kom 9 dager før UL terminen. :)

Her har hodet festet seg og jeg har sinnsykt med kynnere. Hvordan er det med dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...