Gå til innhold

Hvor mange er vi med termin siste dag i juli 11?


playground princess

Anbefalte innlegg

Tenker det fort kan bli august-baby her, siden jeg gikk over en uke over termin med første.. Men jeg hører til Juli-klubben med termin 31.juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Här är det också termin 31.7 men fick nummer en 4 dagar innan termin så jag hoppas på att jag inte blir augusti mamma ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen deres? Føler det fremdeles er leenge igjen både til permisjonsstart og termin, men håper mai og juni går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här är formen egentligen på topp, tiden flyger iväg men har en liten 16 månaders tjej hemma så hon håller liv i luckan. Hinner inte riktigt tänka på den kommande förlossningen och babyn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 30 juli og håper helst at han kommer før tiden :P Gikk 3 dager over termin sist gang, så det kan godt bli en august baby på meg også ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har termin 29 juli :)

 

Men førstemann kom 18 dager før termin, så vanskelig å si hvordan det blir denne gangen.. Håper mai og juni flyr avgårde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 31/7 :) Gjør ingenting for vår del om vi går litt over og blir augustforeldre. Jeg har det ikke travlet overhode :)

 

Har selv tippet at jenta kommer 2/8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28.07. Håper veldig det ikke blir 31.07 for da har nevøen min bursdag, dessuten håper jeg det ikke blir et augustbarn for har liksom innstilt meg på juli, men vi får nå se ;)

 

Formen er faktisk rimelig grei, bekkenløsninga har blitt bedre etter at jeg trappet ned på jobb, jobber nå 50 % og det er digg :)

 

Jeg er forresten overhodet ikke klar føler jeg, håper jeg blir litt mer klar de neste ukene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har også termin 28.juli og ser for meg at d kan bli en augustbaby desverre... Gikk 8 dager over med førstemann og legen har allerede bedt meg sjekke om jm er på ferie rundt termindatoen min i tilfelle jeg må henvises til overtidskontroll på sykehuset... Håper av hele mitt hjerte at jeg slipper å gå over tiden men må jo prøve å forberede meg mentalt til d etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 28.juli og ser for meg at d kan bli en augustbaby desverre... Gikk 8 dager over med førstemann og legen har allerede bedt meg sjekke om jm er på ferie rundt termindatoen min i tilfelle jeg må henvises til overtidskontroll på sykehuset... Håper av hele mitt hjerte at jeg slipper å gå over tiden men må jo prøve å forberede meg mentalt til d etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 30 juli :) Augustbaby gjør ingenting da vi har ei augustjente fra før, men hun kom 9 dager før UL terminen. :)

 

Her har hodet festet seg og jeg har sinnsykt med kynnere. Hvordan er det med dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...