Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 2 voksne og 2 barn på 2,5 og 4 år på 77 kvm. 2 soverom, det ene ganske litet. litet kjøkken, ganske stor stue og ganske stort bad. Noen som bor sånn og synes det funker? Gjelder for 1-2 år.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Det er jo luksus. Vet du hvor mange som bor sånn til vanlig eller ? Vi bodde på 39 kvm, 2 voksne og 2 barn på 4 og 2 år i halvannet år, klarte det helt fint. Hadde ikke soverom engang, men en sovealkove.
Gjest ->>- Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Vi bor flere på mindre og tenker ikke på det du beskriver som trangt. Så ja.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Ja det høres jo greit ut selv om det ikke er optimalt! Man må jo bare ha rette innstillingen så blir det jo fint.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Hehe, kanskje det bare er vi som er bortskjemt! Vi bor endel større nå. Men vi er positive, og veldig glad for å ha fått leilighet der vi ville! vi gleder oss til å flytte. Kom bare å tenke på om det skulle bli trangt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Hadde ikke orket det. Om ikke planløsningen er ekstremt god. Vi er en voksen og et barn (1 år). Bor på 83kvm. og det er passe for oss. Kunne ikke vært noe mindre.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Helt uproblematisk. Har nå 300 kvadrat, men har bodd på mindre, og helt uproblematisk. Var mannen som ville ha større, så ble det større. har jo sine fordeler med plass, men beliggenhet er også viktig, og det er mindre å vaske og holde.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #9 Skrevet 6. mai 2011 Ja, nå bruker jeg nesten 4 timer hver dag på å reise til og fra jobben. vi må betale en tenåring for å hente barna i bhg. Jeg ser nesten ikke barna og er kjempesliten. Når vi flytter bor vi nabo med både jobben min og barnehagen. Og mannen min får også mye kortere vei. Vi søkte om større leilighet, men foreløpig hadde de ikke noe større ledig. HI
Bruble Skrevet 6. mai 2011 #10 Skrevet 6. mai 2011 Vi bodde i sånn i nesten 2 år.. vår leilighet var vel ca 70 kvm.. 2 små soverom, passelig bad, en liten bod og stue/ kjøkken i ett... 2 voksne og 2 barn. minsten var da 1,5 til 3,5 år og størsta var 3,5 til 5,5 år. Gikk greit, men merka at det ble behov for større plass etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #11 Skrevet 6. mai 2011 Vær glad dere har tak over hodet, der det er husrom er det hjerterom eller noe sånt!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #12 Skrevet 6. mai 2011 Jeg bodde på halvparten, men var bare to. Det gikk, men jeg syntes det ble i minste laget:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #13 Skrevet 6. mai 2011 klart vi er glad at vi har et sted å bo! Jeg skriver jo også det at vi er positive og glade for dette. så det er jo ikke klaging. HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #14 Skrevet 6. mai 2011 Er jo iallfall ikke noe problem, så lenge det bare er for en periode! Men hadde uansett ikke hatt problemer med å bo slik med såpass små barn - særlig ikke siden stua er ganske stor! :-) Her er vi to voksne og to barn på samme størrelse. To ganske store soverom, men ellers ca samme romstørrelses-fordeling som hos dere. Vi venter nr 3, så nå må straks minsten ut av vårt rom og dele rom med størsten, så vi får plass til nye bebisen på vårt rom. Funker som gull - men skulle gjerne hatt et ekstra soverom nå som vi blir flere, for det hadde vært veeeeldig greit å slippe å ha barn på vårt rom etterhvert... ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #15 Skrevet 6. mai 2011 http://sekstideltpafem.blogspot.com/ Les denne herlige bloggen om en familie på 5 som bor på 60 kvadrat :-)
Sånn kan det gå Skrevet 6. mai 2011 #16 Skrevet 6. mai 2011 Vi bodde 7 mnd 2 voksne og 8 barn på 40 kvm og det gikk helt fint det også, så 77 kvm for 4 personer? Ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #17 Skrevet 6. mai 2011 Vi bor på 73 kvm, har riktignok bare et barn foreløpig, men har jo et ekstra soverom, og ingen planer om å flytte selv om vi eventuelt blir flere. Skal vi ha råd til noe større må vi langt utenfor byen, og da blir vi heller her. Gidder ikke ha mer enn halvtimes reisevei til jobb med kollektivtransport. Synes det er plass nok i massevis her til oss. Har vokst opp 5 stk på 80 kvm. så dette er jo stort i forhold. Eneste jeg egentlig savner er en egen uteplass.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #18 Skrevet 6. mai 2011 Vi venter nr 2 nå og blir da 4 stk på 80 kvm med bare to soverom. Synes vi har det romslig jeg. I hvert fall ikke trangt. Vi har økonomi til noe større, men jeg ser ikke poenget for jeg trives her.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #19 Skrevet 6. mai 2011 Vier 2 voksne og 3 barn på 70 kvm. Et lite soverom til de to største, og et litt større soverom til oss og babyen. Går fint det. Vi har tak over hodet, eier her vi bor, er friske og lykkelige. Hva mer kan man ønske? Et større hus, kanskje? Joda, men da må jeg få meg en større stillingsprosent først, slik at vi har råd til det. Enn så lenge klarer vi oss fint, og det to største har stadig kompiser på besøk. Trangt, men trivelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå