Gå til innhold

Orker ikke at mannen tar på puppene mine lengre - andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har opplevd at etter graviditet og amming endrer man forholdet til brystene sine? Jeg orker ikke at mannen min skal ta på dem og vrir meg bort hvis han nærmer seg. Vet ikke hvorfor det er sånn, men det har bare blitt sånn. Skal sies at det ikke gikk problemfritt med ammingen og det var et styr spesielt i begynnelsen med åpne kjøttsår, brystbetennelse og mye smerter. Har det ødelagt helt for meg? Lurer på om andre har opplevd noe lignende? Mannen min synes selvsagt at dette er kjedelig. Er ca 6 mnd siden ammingen var ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likedan her, og jeg hadde aldri noe trøbbel med ammingen heller.

Synes bare det blir feil at han skal ta på dem. Har hørt at det er vanlig og at det går over etter en stund...

Skrevet

Åja puppene har liksom fått en annen oppgave nå. Ammer nr 2 nå,9mnd, og føler de er mat og ikke glede.

Heldigvis er ikke mannen puppefiksert som noen er(eksen var det)

så det er ikke noe problem.Har ikke problemer med berøring men tafsing,slikking og biting i puppene hører fortiden til;) det er jo sef uaktuelt så lenge jeg ammer da,vet ikke åsssen andre har det men ...

Skrevet

Takk for svar begge to - godt å se at det er vanlig og at det ikke er noe galt. Ingenting er jo bedre enn at det går over med tiden ;-)

Ønsker gjerne flere svar

Skrevet

Samme her, og har ikke hatt problemer med ammingen. Er nå gravid (3 dager til termin), og har det på samme måte igjen.

Skrevet

Det hørtes ut som en kjip situasjon, for både deg og mannen. Skjønner at han syns det er kjedelig, men jeg tviler på at du gjør det for å være fæl ... Håper ikke kjæresten min blir sånn; hun har "påknappen" i puppene. Tror det kommer til å bli innmari lite sex i tiden etter fødselen hvis hun plutselig skal ha puppene sine for seg selv :P

Skrevet

jeg syns det var kjempe deilig før,men nå blir jeg tørst! , kvalm og uvel;)

merkelig dette her men sånn er det savner det ikke og ikke mannen heller.kan jo ta og styke på ;) men alt annet er æsj foreløpig....

Skrevet

Han fikk ikke røre puppene min mens jeg holdt på med amminga. De var off limits. Men nå etter så er jeg veldig glad for at puppene er mine igjen. Dvs at jeg kan bruke dem til egen nytelse. Og det ofte ved at min mann tar på dem osv.

Har du ellers bra sexliv? Er du kommet i kontakt med deg selv igjen etter fødselen?

Det tok litt tid for meg, men når amminga var over så tok det av hos meg. Da starta jeg opp igjen for fullt med full nytelse på alle måter av sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...