Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Jaja, dagens spørsmål fra meg;) Føler at truser er skikkelig forbruksvare her i huset. Rett og slett fordi de blir "slitt". Er ikke plager av mye utflod, men føler at de etter noen uker blir stygge akkurat mellom bena. Er det bare jeg som er sånn etsende i underlivet... haha!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 hehe, sånn er det her også! Jeg har faktisk begynt med sånne bittesmå tynne truseinnlegg bare så de skal holde et par mnd hvertfall
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Truser kan ofte bli misfarget i skrittet fordi kombinasjonen urin og vaskemiddel kan gi misfarging
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 De blir jo litt stygere etter hvert, men de holder vanligvis i en del år. Jeg tror ikke jeg har kjøpt truser de siste 2 årene, men nå er det snart på tide igjen. Har måttet kaste en del med dårlig strikk og hull i skrittet i det siste ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Aha, det visste jeg ikke! Håper ikke det er så mye urin i trusene mine, men ser at de sorte ofte blir litt "rosa-aktig" i skrittet. Takk for info;) HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 akkurat sånn blir mine også.. så utrolig kjedelig, for det ser jo ikke akkurat delikat ut er livredd for at noen skal se innsiden på trusene mine når jeg er på svømmehallen/sats
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå