Gå til innhold

Får du høre ofte at du er flink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får du skryt for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ofte høre på jobb at jeg er flink og dyktig. Det varmer:-)

Skrevet

Kan ikke huske at noen har sagt det til meg på hvertfall 1 år

Skrevet

Får høre det av min mormor... ellers hører jeg det svært svært sjeldent :)

Skrevet

Tja, flink med håndarbeid...

Skrevet

Jeg får skryt på jobben innimellom, det er kjekt.

Skrevet

Nå for tiden får jeg mye skryt fordi jeg er så flink å slanke meg, he he:-)

Ellers bruker samboeren min å si at jeg er flink å være konsekvent med barna, og at jeg er flink de få gangene jeg drar fram vaskebøtta og vasker gulv (hater det).

Mamma sier at jeg er flink nesten hver dag, hun har alltid vært sånn. Søte mamma :-)

Så ja, får høre det ofte, men jeg sier det like ofte tilbake. Koselig da :)

Skrevet

Får veldidg ofte skryt på jobeben. Sjefen min er utrolig gla i meg, Sier jeg er den beste ansatte hun noen gang har hatt og at jeg er så flink å jobbe, hver gang jeg treffer henne. Sist i dag :):P Nesten flaut, men veldig koselig. Også gjør det at jeg gruer meg desto mere til jeg blir nødt å si opp snart :S

Skrevet

Ja, flere ganger i uken. Får skryt for mye ulikt. Jobben jeg gjør, at jeg trener så mye, maten jeg lager, at jeg er kreativ, god i mer intime sammenhenger osv. Kjente jeg ble litt trist over hun lenger oppe som skrev at det må være over 1 år siden. Om du som skrev det er i et forhold, så bør du virkelig vurdere parterapi eller noe sånt. Om ikke annet, så skal i hvertfall en normal partner skryte av en!

Skrevet

Husets herre er veldig raus med komplimentene, så han sier at jeg er flink med ungene og huset hver eneste dag :o) Snille mannen!

Av andre får jeg skryt for kreativiteten min.

Skrevet

Det var mangesom sa jeg var flink da jeg gikk på stylter i barnehagen ved henting i dag. Ikke så vanskelig å inponere 6 åringen kansje, men de er snille med komplemangene :-)

Skrevet

Ungene mine skryter stadig av meg, de synes jeg er flink til alt fra å støvsuge til å flette hår ;)

På jobb får jeg ofte skryt (ihvertfall hver uke, noen ganger oftere) for at jeg er positiv og arbeidsom, at jeg er en gledersspreder som holder miljøet og energien oppe på jobb. Jeg får også høre at jeg er initiativrik og at det er så deilig når jeg er på jobb for da blir tingene gjort uten at noen trenger gå etter meg med pisken å fortelle hva jeg skal gjøre.

Av mannen min får jeg skryt nesten hver dag, kan være alt fra hvordan jeg behandler ungene til ting jeg gjør i huset. Pluss mer personlige ting som utseende o.l.

Av familien min (mamma, søster, svigermor osv) får jeg høre at jeg er flink med ungene og er en flott mamma.

Jeg er heldig som har oppmerksomme mennesker rundt meg som ser hva jeg bidrar med og vet å fortelle det til meg. Jeg prøver å være på samme måte selv også, ikke være redd for å skryte av folk og gi komplimenter. Det sprer godt humør og positiv energi :)

Skrevet

Jeg får også massevis av skryt og har mange som sier jeg er flink! :) Og jeg har blitt flink til å ta det i mot! ;)

Vennegjengen vår er en sånn positiv gjeng som skryter av hverandre og løfter hverandre opp. Det er herlig med sånne positive folk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...