Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Altså, jeg sitter her og venter på mens etter jeg har tatt ut p-ringen for 4 dager siden. Ingen mens kommer, men jeg har hatt utrolig ømme pupper i hele denne perioden og også i perioden før forrige mens. Da kom den som normalt når jeg tok ut ringen. Hva skjer om jeg er gravid nå da og har hatt p-ring inne i lenger tid? Er det skadelig for ungen isåfall? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg ble gravid mens jeg tok p-piller og har nå en sunn liten gutt Ta en test, få det bekreftet og snakk så med legen. Går nok mest sannsynlig helt fint
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 ok! Så fint at gutten din var frisk og rask! Får vel ta en test da...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Bare avholdenhet er 100% sikkert; ta en test, du! Har selv en gutt som ble til mens jeg gikk på p-piller. Når det gjelder p-ring bruker jeg det nå, og får aldri mens før 4-5 dager etter at jeg har tatt den ut.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 jeg ble også gravid med p-piller og da fant de ut i uke 12 at det ikke hadde utvikla seg noe foster. det var lenge å gå gravid med alle symptomer uten å faktisk være det. legen mente at det kunne være fordi jeg ble gravid med pillen, så dersom du er gravid, be om en ul så fort de kan se noe sånn at du slipper å gå som meg. vil ikke skremme deg altså, vet at det som oftest går bra dessuten bør vel en test gi positivt utslag nå, så du kan jo raskt få det bekrefta/avkrefta! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå