Gå til innhold

Dette er galskap, spør du meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min og mannen bor i et lite hus med liten hage. De har et barn som blir 1 i sommer og venter en til rundt hennes 1 årsdag. I tillegg til dette har de 9 katter, 5 hunder, en drøss med rotter og annet kryp og 16 høner. Alle hundene og kattene bor inne. Nå annonserer hun på fb at hun har skaffet seg to valper til. Dette er galskap. Er selv hundemenneske og hunder er faktisk krevende dyr som trengero

Omsorg og dressur. En ting er om man bor på gård...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg, men det er vel ikke så mye du kan gjøre med det så lenge barna har det bra.

Selv ville jeg vel ikke tatt med mine barn dit med så mange hunder....

Skrevet

For å være heltærlig er jeg reddere for kattene hennes. De sover jo hvorsom helst og ser ofte bilder av at de sover med babyen deres. Hva om en katt legger seg på ansiktet til en baby? Med to så små og så mange dyr skal det godt gjøres å ha full oversikt til enhver dag.

Skrevet

Kattene hadde jeg ikke vært så bekymret for om jeg var der med mine barn - men hundene er litt for mange og flokkdyr - og hvordan de plutselig hadde reagert vil jeg ikke tenke på,,,,

Skrevet

Oh my... her sitter jeg og lurer på om jeg er gal som vurderer valp mens jeg har tre barn, fem katter og to kaniner. Huset er på 300 kvm og hagen på 1 mål.

Men hun er jo verre enn meg ;)

Skrevet

He he -smågal er du med 5 katter :) et katt og en hund og 2 kaniner er vel greit, men mer enn 2 katter syns jeg er drøyt:)

Men som du skjønner - det er alltid noen som er verre enn en selv :D

Skrevet

ikke snakk! kjenner noen med hund,7 valper,2katter,2kaniner +rotter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...