Gå til innhold

Treff i Drammen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenkt seg å møttes, som bor i drammen eller nærområdetT? er selv i uke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du forresten med i drammensgruppa på Facebook ?for gravide og for de som har babyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, nei, jeg er nok ikke med der. Ennå i hvertfall! Graviditeten er foreløpig hemmelig for allmennheten, så har ikke "turt" noe sånt ennå.

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowo, det høres kosli ut. Morro hvis flere melder sin interesse, for da kan vi jo avtale en dag snart :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må vi få til. Det blir ca 2,5 år mellom mine.. Hvor stor forskjelle mellom dine, og er det jente eller gutt du har fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuss86

Hei alle sammen.Blir gjerne med på treff i drammen, er opprinnelig fra slemmestad men valgte å flytte på meg. blir gjerne med på treff nå som det ikke er lange turn å få kjenskap med andre gravide =)

.Vi får bli enige om dag kl slett, å hvor vi skal møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mine blir det 21 mnd forskjell ca,så her går det unna:) har jente fra før.gutt eller jente du har fra før?når passer det best for treff da folkens?forslag på datoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) Jeg er uke 16, bor i Drammen sentrum! Hadde vært hyggelig med et treff. For meg passe det hverdager et. Kl18, eller i helgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt fra før av her:) Jeg er også ganske fleksibel på ettermiddag/kveld, helgene fremover er litt booket. Men ta det som passer for de fleste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også helgene litt fullbooka framover. men en hverdag på kveldstid kunne jo passa. Jeg vet ikke om folk kunne tenkt seg treff i nærmeste fremtid. det syns jeg kunne vært kosli :) Jeg bare kommer med forslag på datoer, evt at dere kommer med forslag også. Så ser vi hvem som kan.

 

 

30 mai?

2 juni?

eller hvis dere vil vente til litt uti juni:

20 juni?

30 juni?

Alle etter kl 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marihona 2

 

Noen sier meg at jeg vet hvem du er ;)

 

 

-------------------------------

 

Jeg er også gravid, og bor i Lier. Har termin i mnd skiftet november /desember... En gang mellom 27 nov og 4 des... Blir også gjerne med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg blir litt gressenke i noen uker nå, har en mann som reiser litt. Så for min del passer det litt ut i juni. Men om dere møtes tidligere blir jeg med neste gang..

Jobber alle 100%? Jeg jobber noe redusert pga. svangerskapskvalme.. så jeg er hjemme på dagtid noen dager i uken hvis noen av dere er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med når som helst, men jobber en del helger. Så kveldstid på hverdager passer best for meg. Når det gjelder dato spiller det ingen trille! Finn ut når det passer for dere, så dukker jeg opp :) Var forresten på ultralyd i dag og fikk se knøttet vårt :) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er gjerne med på treff i Drammen ;) Begynner å jobbe i juli, men kan alltids klare å klemme inn en lunsj eller to mellom jobb, barn og husarbeid :P Er det satt en dato? Dette blir koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...