Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hvorfor er det så mange her inne som må lage egne innlegg der det slenges dritt om navngitte personer? Dette være seg utseende, blogger eller finn.no-annonser? Parralelt med dette går det en debatt her om å forebygge mobbing på barneskolen der overraskende mange er tilhenger av strenge føringer fra skolene om hvem et bursdagsbarn skal be og ikke i sitt eget selskap slik at ingen blir mobbet holdt utenfor etc. Er det ok med mobbing bare det er voksne som mobber voksne?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Begynner å bli sånn mer enn passe lei av sutre-sutre-mobbing-sutre-innlegg som dette
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Ehh, jippi 18:44. La oss ta en skål for mobbingen. Det er tøft og kult med mobbing og alt for lite av det rundt i verden. Slå et slag for mobbing, dere, bare for en gang skyld!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 18:14 Men du er ikke lei av alle de innleggene som tikker inn hver eneste dag om finn.annonser og "stygge" fotballfruer, vestkantjenter, blogger som har skrivefeil osv? Hadde ikke dete forument blitt bedre om vi slapp all den spammen? Jeg syns i hvertfall at det ødelegger hele forumet. HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Hva skal vi diskutere da om vi ikke kan preike dritt??? Blir litt mye og bare prate mann, unger og jobb...!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 "Hvorfor er det så mange her inne som må lage egne innlegg der det slenges dritt om navngitte personer? Dette være seg utseende, blogger eller finn.no-annonser?" - Fordi sånne tråder engasjerer, og får himla mange kommentarer. "Er det ok med mobbing bare det er voksne som mobber voksne?" - Selvfølgelig ikke! Ærlig talt. Altså, hva folk finner interessant med å henge ut personer de ikke engang kjenner kan jeg virkelig ikke fatte og begripe. Men hvordan kan man henge ut en person hvis man linker til en finn-annonse? Da er det vitterlig annonsen man ler av - ikke personen? Sånn sett syns jeg ufine kommentarer på tråder som omhandler blogger er verre, men heller ikke det klarer jeg å se den helt store fyfy-faktoren i. Har man lagt seg ut på nett må man regne med at folk reagerer på det man legger ut. Selvfølgelig er det ikke greit å legge bloggere for hat og rakke ned på hvert eneste lille innlegg, ei heller er det spesielt stuerent å håne dem fordi livene deres er "for perfekte" (hvilket ser ut til å være tilfellet med fotballfrue), men de som blogger er nødt til å godta at det sitter mange idioter der ute som har tilgang til en datamaskin. Skal man henge seg opp i kjipe kommentarer kommer man ingen vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå