Gå til innhold

er klesstørrelsene forandret veldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ikke som det var før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror faktisk det. Jeg har riktig nok blitt litt tynnere, men jeg veide og hadde omtrent samme form for ti år siden og kunne aldri få presse på et par bukser i str 36. Nå passer faktisk 36, i noen gensere må jeg ned i xs, mens andre må jeg opp i m...

Skrevet

jeg opplver det annerledes, synes klærne har blitt mindre i str. på HM f.eks, de klærne må jo være laget for pittesmå thai damer. jeg kjøpte med mammatruser her om dagen og tenkte å ta i litt og kjøpte str 40, jeg skal jo ikke bli mindre før fødsel.. herregud, de var så små at jeg fikk dem knapt over ræva!

Skrevet

Eg og føler det slik som anonym 16:41....

Synst klesstr er blitt veldig små.... får det jo nesten ikkje på meg jo.....:/ og har samme figur og vekt som før....

Skrevet

Det varierer jo fra butikk til butikk og fra produsent til produsent.

Skrevet

Ja, bl.a HM justerte sine klesstørrelser for noen få år siden.

s ble xs, m ble s osv.

Et resultat av at befolkningen generelt har blitt større:)

Skrevet

Jeg er middels høy, normalvektig, veltrent og bruker ca 38 i klær (av og til 36 i bukser). Jeg er veldig glad for at jeg ikke er større enn det jeg er for av og til må jeg faktisk opp i L i jakker f.eks. jean paul er ekstremt

Ellers så er de fleste klær etter min mening laget for utrente fiskeboller eller stankelbein uten figur. Finnes dårlig med klær for oss med timeglassfigur og som er veltrente.

(sliter bl.a. med å finne helt greie t-skjorter som er litt ettersittende.)

Skrevet

Jeg bruker L i topper enda jeg er 62 kg og 172 cm høy..

Er slank men har lange armer og er lang i overkroppen.

Er ellers en M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...